Jeg er så gal, at jeg ryster!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.429 visninger
23 svar
27 synes godt om
12. februar 2014

MyLove E

Vi har i dag haft en Rigtig god dag i Hop og rul ude i vores kultur center.

Vi tømmer vores lommer da vi kommer, og så hænger vores jakker i garderoben. (Ved godt det er på eget ansvar)

Da vi så har hygget i mange timer og skal hjem. Ja der hænger min og min søsters jakke fint der ude, men ikke Elias

Jeg går hen i reception og spørg hvad jeg skal eller kan gøre. Der er selvfølgelig ikke noget da det jo er på eget ansvar. Men jeg får af vide at jeg ikke er den første

Det sneer selvfølgelig da vi skal til at hjem... Nå men vi har så været ude og finde en ny jakke! Men jeg er så gal og træt af det!!!

Min mand siger at det jo ikke kan betale sig at melde det til politiet, men det som giver bedst virkning er at poste en status på facebook
Jeg ved bare ikke hvad jeg skal skrive, for at det måske kan give et ordentligt budskab?????

Det er en IdaT jakke, skal man skrive det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2014

stjernehimmel

Hvor SURT!! Forstår godt du er gal... Jeg havde skrevet ironisk hvis det var mig: til den der "kom til" at tag den og den jakke, og som selvfølgelig aflevere tilbage når de nu har opdaget at de har fået en anden jakke med kan kontakte mig sådan og sådan. Vi glæder os til at få den tilbage især min søn der synes det var rigtig koldt at sku hjem i snevejr uden jakke!!

Anmeld

12. februar 2014

MyLove E

stjernehimmel skriver:

Hvor SURT!! Forstår godt du er gal... Jeg havde skrevet ironisk hvis det var mig: til den der "kom til" at tag den og den jakke, og som selvfølgelig aflevere tilbage når de nu har opdaget at de har fået en anden jakke med kan kontakte mig sådan og sådan. Vi glæder os til at få den tilbage især min søn der synes det var rigtig koldt at sku hjem i snevejr uden jakke!!

Tak det tror jeg at jeg skrive tak :-D

Anmeld

12. februar 2014

sbs78

Hvor er det bare total dårlig stil. Tænk at man vil give sit barn, stjålent tøj på. Bare ikke i orden

Anmeld

12. februar 2014

MyLove E

sbs78 skriver:

Hvor er det bare total dårlig stil. Tænk at man vil give sit barn, stjålent tøj på. Bare ikke i orden

Ja og hvordan kan man have samvittighed til at lade et barn gå hjem uden jakke!!!!

Anmeld

12. februar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Kan det tænkes at der er sket en hæderlig fejl, og at en blot er kommet til at tage den forkerte jakke?

Anmeld

12. februar 2014

MyLove E

Mom skriver:

Kan det tænkes at der er sket en hæderlig fejl, og at en blot er kommet til at tage den forkerte jakke?

Det tvivler jeg på det... Der hæng min, hans og min søster og ikke andre. Men jeg vil håb det :-)

Anmeld

12. februar 2014

LilleSmølf

MyLove E skriver:

Det tvivler jeg på det... Der hæng min, hans og min søster og ikke andre. Men jeg vil håb det :-)

Håber vedkommnes røv begynder at klø rigtig, rigtig meget og at han/hun ikke kan nå!

Siger ikke der er noget "rigtigt" tidspunkt at stjæle, men fra et barn? Altså, come on!

Anmeld

12. februar 2014

Isabella_mor

Ej hvor irriterende.!!! 

Anmeld

12. februar 2014

Clisolka

Det er bare ikke okay!!

Hvorfor kan man ikke lade andres ting være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.