BigHope13 skriver:
Hvor er du bare sød
ja det så vildt præsis i dag er min basse 4 mdr.
( der kommer nok en update senere i dag)
Det er vildt hvad der kan ske på blot en måned. Han har udviklet sig så meget, og nu kan kan sagtens sove tre gode lure på en dag. Og sover faktisk også nogenlunde om natten igen.
Håber også alt er vel ved jer og at havde en fantastisk barnedåb
plus bryllup
Tillykke med de 4 måneder i dag 

Der sker helt vildt meget med deres udvikling, det går bare SÅ stærkt.
Isabellas yndlingsbeskæftigelse i øjeblikket, er at lave "pruttelyde", så spyttet står ud til højre og venstre. Ikke så lækkert, men hun synes det er fantastisk sjovt
Lidt spøjs måde at blive vækket på om morgenen 
Det går godt. Hun er småtspisende, og vokser ikke så hurtigt, men udvikler sig som hun skal. Hun vejer ca. 6,7 kg, vil jeg tro, og er nok 65 cm lang. Så hun bruger stadig str. 68, det har hun gjort siden nytår 
Men hun sover om natten, og har gjort det siden vi var ved zoneterapi med hende første gang. Da var hun 3 mdr. Total luksus
Om dagen kan hun så sove alt fra 10 minutter til 4 timer, men det gør ikke så meget. Det er bar lidt svært at gå i gang med "større" ting, fordi jeg aldrig kan vide hvordan hun har tænkt sig at sove dén dag. Igen et luksus problem 
Vi havde en rigtig dejlig barnedåbs- og bryllupsdag.
Isabella sov nærmest fra det hele, jeg kom 20 minutter for sent op i kirken, fordi den unge dame mente at hun skulle spise, ligesom vi skulle afsted. Men ellers gik det hele så fint, og det var dejligt afslappet.
Mængden af gaver var dog totalt overvældende. Vi havde jo inviteret flere, end vi ville have gjort til en almindelig barnedåb, så der var helt vildt mange (og flotte) gaver at åbne.
Hvordan gik jeres barnedåb? det var forhåbentlig også en skøn dag?
Anmeld