BigHope13 skriver:

Min dejlig basse er i dag 3 måneder gammel

Og ihh hvor jeg knus-elsker min über skønne dreng

han er bare så god og mild, og en rigtig rigtig glad grinebider. Han har i lang tid været meget sparsom med smil til andre men det er han kommet godt efter og nu skal der blot et "dikke dikke" til så smiler han over hele femøren

Thor er en rigtig masiv god klump guld som bare er monster sulten evig og altid
vi venter blot på den næste måned er overstået så han kan begynde at få noget andet end mælk, han er så småt begyndt at vågne og blive urolig om natten efter en flaske og nu følger han rigtig meget sin mor og far når de spiser og så savler man ellers bare rigtig godt, så vi kan tydeligt mærke at han er ved at være klar, vi mangler bare lige at maven også kommer lidt med
vi er begyndt til babysvømning som bare er et kæmpe hit for både mor og barn, nøj hvor vi hygger og er dødulykkelig over at der ferie i denne uge hihi
Thor ved udemærket godt hvad vi skal når vi træder ind af døren til omklædningsrummet, allerede der ligger min basse og små fniser i autostolen
og så griner han ellers hele vejen igennem ind til vi kommer ind i vandet, så begynder han at koncentere sig en del og kigger på alle de andre børn og spændende ting. Og så bader vi i 45-50 min , tror egentlig godt han kunne mere men det er så lang undervisningen er. Når vi så kommer op igen starter grineturen forfra

lige indtil han kommer i sit overtøj og autostolen så bliver han ulykkelig men sover inden vi når ud til bilen
det er bare så dejligt udmattende at svømme
jeg har ikke lige fået ham målt og vejet da sp først kommer om en måned igen, men han er da lige hoppet i str 68 i sidste uge.
Vi bøvler stadig lidt med dagssøvn, nogle dage sover han flere timer i barnevognen, andre gange skal jeg ud til ham hvert 5-10 minut og nogen gange power napper han blot og er lysvågen efter 15 minutter. Han er begyndt at få alt med så ikke engang en køretur i barnevognen kan slå ham omkuld længere, ej heller en køretur i bilen kan gøre ham træt, først når man har kørt ca en halv time
Tror ikke der lige er så meget andet at skrive lige nu, vi står og skal holde barnedåb den 23 februar og glæder mig så meget til vores søns store dag

og til at holde en hyggelig fest for de nærmeste.
Så er der bare ellers masiv billedspam til jer, jeg har vist ikke fået delt så mange billeder ud af mit guld de sidste to måneder så der er både lidt nye og gamle, starter med de ældste billeder og til sidst er hans 3 måneders billede fra fotografen hvor han var godt utilfreds sammen med Dalton,
Hvor er han dog dejlig og nøj hvor bliver han dog stor.
Og rart at få en opdatering fra jer igen
, var ved at blive helt nervøs for jer fordi der er gået så lang tid.
Dejligt at høre at det går så godt med jeres babysvømning, er helt misundelig og glæder mig til at vi har fået grønt lys igen torsdag i næste uge, vi blev jo sat lidt bagud, men nu er lillefisen ved at være frisk igen
Ja det er ikke nemt med de tøj størrelser, fik lige sækken med str. 62 ned fra loftet forleden.
Men men, er ved at sortere bodyer og natdragter fra, for de er allerede for små, så skal nok op i str 68, men i de langærmede trøjer er str 56 stadig rigelig store, har jo en lang men slank dreng.
Godt billed af far og søn i profil, sikke en lighed, men sådan er det også her i huset, tro kopi af sin far
, de har svært ved at lyve sig fra dem...