når ens overskud er i bund og læsset er væltet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2014

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Puha det lyder som om du trænger til at blive forkælet.

Kan du ikke når manden kommer hjem tage et laaaangt og dejligt bad. Evt karbad hvis du har muligheden og så ellers bare smække benene op og læse/se tv eller hvad du ellers har lyst til.

Rodet render ingen steder. Og bebs er ligeglad med om værelset er klar når h*n har fødselsdag. Det skal nok komme.

Måske endda du vil nyde mere at gå og fikse det som du vil have det når du HAR født og bedre kan være i din krop. Og måske storesøster så vil nyde at hjælpe mens bebs sover.. ?

Håber du snart får det bedre.

Jeg ved ikke lige hvad der hjælper lige i øjeblikket, men jeg synes du har nogle gode forslag. Jeg ved inderst inde godt at du har ret i forhold til værelset men hjernen skriger alligevel at vi ikke er klar. Underligt hvordan tingene pludselig kan blive for meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2014

Nettemor

Anonym skriver:

Jeg ved ikke lige hvad der hjælper lige i øjeblikket, men jeg synes du har nogle gode forslag. Jeg ved inderst inde godt at du har ret i forhold til værelset men hjernen skriger alligevel at vi ikke er klar. Underligt hvordan tingene pludselig kan blive for meget.

Jeg kender det godt. Men du er nødt til at give dig selv lov til at slappe lidt af. Det er immervæk det vigtigste. Fortæl manden hvordan du har det. Kan være han har nogle gode forslag til at få dig til at slappe af. Det kan være du kan overtale ham til en gang hovedbundsmassage..

Anmeld

12. februar 2014

tarkoflen

Anonym skriver:

Problemet er andet har været min strategi den seneste uge og det gør mig endnu mere ked af det fordi jeg vil klare mig selv og have kontrol på alting. Så at min fede krop ikke kan klare det har sendt mig til tælling.

Du er højgravid, har et barn i forvejen og er besværet af graviditeten, der ud over er du træt, fordi din krop trænger til ro, så den kan lade op til den store præstation en fødsel er

Forsøg at pakke den dårlige samvittighed væk og lade dig selv fejre de små sejre, eksempelvis de dage du får tøj på, får lavet en lille smule eller bare har en god dag!

Held og lykke med fødslen, som jeg håber snart går i gang

Anmeld

14. februar 2014

Nettemor

Anonym skriver:

Hvordan går det med dig? 

Anmeld

15. februar 2014

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Hvordan går det med dig? 

Hejsa.
Tak fordi du spørger. Min mand har holdt tidligt fri torsdag og helt fri i dag fredag, så vi har fået ordnet en masse - læs han har gjort en stor del af arbejdet <3 mit humør er i top igen og jeg håber bare snart at vores datter kommer til verden. Min mor tager min datter i tilfælde af at der sker noget i weekenden i stedet for svigermor, der forøvrigt har meget sort samvittighed. Vi er klar og hvis vi ikke er så lukker butikkerne nok ikke alle sammen lige pludselig. Tak for din støtte. Min mand er guld værd med ham ved min side kan jeg alt.

Anmeld

16. februar 2014

Nettemor

Anonym skriver:

Hejsa.
Tak fordi du spørger. Min mand har holdt tidligt fri torsdag og helt fri i dag fredag, så vi har fået ordnet en masse - læs han har gjort en stor del af arbejdet <3 mit humør er i top igen og jeg håber bare snart at vores datter kommer til verden. Min mor tager min datter i tilfælde af at der sker noget i weekenden i stedet for svigermor, der forøvrigt har meget sort samvittighed. Vi er klar og hvis vi ikke er så lukker butikkerne nok ikke alle sammen lige pludselig. Tak for din støtte. Min mand er guld værd med ham ved min side kan jeg alt.

Dejligt at du er på højkant igen og at I har fundet en løsning i tilfælde af fødsel  

>:<

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.