når ens overskud er i bund og læsset er væltet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.010 visninger
15 svar
2 synes godt om
12. februar 2014

Anonym trådstarter

Jeg er i dag i 39+0. Jeg har intet overskud pga. En ganske forfærdelig sidste uge. Det startede med regelmæssige plukveer natten til mandag, hvilket fortsætter indtil fredag hvor jeg får konstateret blærebetændelse og kommer på penicillin. Det er mit andet barn og min graviditet første gang var så nem men denne gang har jeg mange smerter og har taget alt for meget på. Jeg føler overhovedet ikke vi er klar til at der kommer en baby. Jeg syntes huset er beskidt og her roder men samtidig orker jeg ikke at rydde op da jeg så ved jeg får smerter og har smerter fra mit bækken i mens. Jeg har set forkert på datoen til jordemoder besøget i går og jeg kan ikke få mig til at ringe da jeg synes jeg burde have tjek på den slags også fordi vi går til gruppekonsultationer og min fejl giver dem en masse problemer. Min svigermor havde lovet at passe vores datter har pludselig planlagt tur til kbh tre dage før termin plus eder er en masse andre ting hun har sagt eller gjort der er irriterende. Åh, jeg syntes alting er så træls. Jeg kan godt lide at se godt ud men syntes bare jeg ligner en kæmpe flodhest og alt tøj er træls at have på, da det sidder træls. Dårlig dag i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2014

hekran

åååårha, kære ven!
Det lyder som en øv-dag. Var det noget med at gå en lille tur og nyde det dejlige vejr og lade hjemmet sejle imens (rodet går inden steder)?
Eller finde noget lækkert mad og en god film?

Du er på bristepunktet og skal også tage hensyn til dig selv. Vær god ved dig selv i dag

Anmeld

12. februar 2014

Anonym trådstarter

hekran skriver:

åååårha, kære ven!
Det lyder som en øv-dag. Var det noget med at gå en lille tur og nyde det dejlige vejr og lade hjemmet sejle imens (rodet går inden steder)?
Eller finde noget lækkert mad og en god film?

Du er på bristepunktet og skal også tage hensyn til dig selv. Vær god ved dig selv i dag

Du har fuldstændig ret. Jeg orker ikke en gang at tage tøj på, så den gå tur er vist udelukket. Jeg er bare ked af det hele. Jeg skal snart tage mig sammen for min mor har fødselsdag så der skal vi hen i eftermiddag. Tak for din besked.

Anmeld

12. februar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Jeg er i dag i 39+0. Jeg har intet overskud pga. En ganske forfærdelig sidste uge. Det startede med regelmæssige plukveer natten til mandag, hvilket fortsætter indtil fredag hvor jeg får konstateret blærebetændelse og kommer på penicillin. Det er mit andet barn og min graviditet første gang var så nem men denne gang har jeg mange smerter og har taget alt for meget på. Jeg føler overhovedet ikke vi er klar til at der kommer en baby. Jeg syntes huset er beskidt og her roder men samtidig orker jeg ikke at rydde op da jeg så ved jeg får smerter og har smerter fra mit bækken i mens. Jeg har set forkert på datoen til jordemoder besøget i går og jeg kan ikke få mig til at ringe da jeg synes jeg burde have tjek på den slags også fordi vi går til gruppekonsultationer og min fejl giver dem en masse problemer. Min svigermor havde lovet at passe vores datter har pludselig planlagt tur til kbh tre dage før termin plus eder er en masse andre ting hun har sagt eller gjort der er irriterende. Åh, jeg syntes alting er så træls. Jeg kan godt lide at se godt ud men syntes bare jeg ligner en kæmpe flodhest og alt tøj er træls at have på, da det sidder træls. Dårlig dag i dag

Det lyder som om du har en rigtig øv dag

Måske en lur inden fødselsdag kunne hjælpe?

Også har jeg engang hørt en skrøne om, at når man blev mega monster meget træt af at være gravid, betød det, at det snart var ovre - ved ikke om det kan hjælpe dig lidt..

Anmeld

12. februar 2014

hekran

Anonym skriver:

Du har fuldstændig ret. Jeg orker ikke en gang at tage tøj på, så den gå tur er vist udelukket. Jeg er bare ked af det hele. Jeg skal snart tage mig sammen for min mor har fødselsdag så der skal vi hen i eftermiddag. Tak for din besked.

Jeg skippede en vens 30-års fødselsdag, da jeg var lige så gravid som dig. Manden tog afsted sammen med børnene, så jeg kunne hvile. Ville din mor måske ikke godt forstå, hvis det hele er lidt overvældende?
Uanset, så krydser jeg fingre for, at der snart er bedring og baby i sigte

Anmeld

12. februar 2014

tarkoflen

Sikke en øv dag! Smid benene op, tag en lur, læs et blad eller glo noget tåbeligt tv, med andre ord, forkæl dig selv, og lad rod og vasketøj være rod og vasketøj for i dag =) Som en anden skriver, så går det ingen steder!

Pas på dig selv og giv dig selv lov til at have en off dag, det er ok, når man er træt af at være gravid og ikke er på toppen

Anmeld

12. februar 2014

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Det lyder som om du har en rigtig øv dag

Måske en lur inden fødselsdag kunne hjælpe?

Også har jeg engang hørt en skrøne om, at når man blev mega monster meget træt af at være gravid, betød det, at det snart var ovre - ved ikke om det kan hjælpe dig lidt..

Jeg føler bare ikke vi er klar til en baby. Første gang var man bare i totalt baby mode, men den her gang har man så meget andet der skal gøres at dagene bare går. Værelset er klar men ikke særlig hyggeligt. Der mangler noget men ved ikke hvad det er. Jeg er godt nok nede i dag og har nu tudet så meget jeg har hovedpine.

Anmeld

12. februar 2014

Anonym trådstarter

hekran skriver:

Jeg skippede en vens 30-års fødselsdag, da jeg var lige så gravid som dig. Manden tog afsted sammen med børnene, så jeg kunne hvile. Ville din mor måske ikke godt forstå, hvis det hele er lidt overvældende?
Uanset, så krydser jeg fingre for, at der snart er bedring og baby i sigte

Jeg har snakket med min mor og har gjort hende meget bekymret er jeg bange for. Jeg har i hvert fald aftalt med hende at vi kommer i morgen i stedet for. Problemet er også at min bror og kæresten kommer til den fødselsdag og de syntes bare selv at deres kæft trit og retnings opdragelse er det bedste og at vores datter er meget uopdragen. Deres søn er en lille diva der er altid har måtte bestemme alt og derfor er der hundrede konflikter mellem ham og vores datter. De er forøvrigt næsten jævnaldrende.

Anmeld

12. februar 2014

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Sikke en øv dag! Smid benene op, tag en lur, læs et blad eller glo noget tåbeligt tv, med andre ord, forkæl dig selv, og lad rod og vasketøj være rod og vasketøj for i dag =) Som en anden skriver, så går det ingen steder!

Pas på dig selv og giv dig selv lov til at have en off dag, det er ok, når man er træt af at være gravid og ikke er på toppen

Problemet er andet har været min strategi den seneste uge og det gør mig endnu mere ked af det fordi jeg vil klare mig selv og have kontrol på alting. Så at min fede krop ikke kan klare det har sendt mig til tælling.

Anmeld

12. februar 2014

Nettemor

Puha det lyder som om du trænger til at blive forkælet.

Kan du ikke når manden kommer hjem tage et laaaangt og dejligt bad. Evt karbad hvis du har muligheden og så ellers bare smække benene op og læse/se tv eller hvad du ellers har lyst til.

Rodet render ingen steder. Og bebs er ligeglad med om værelset er klar når h*n har fødselsdag. Det skal nok komme.

Måske endda du vil nyde mere at gå og fikse det som du vil have det når du HAR født og bedre kan være i din krop. Og måske storesøster så vil nyde at hjælpe mens bebs sover.. ?

Håber du snart får det bedre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.