Tusind tak allesammen

Manden og jeg har i dag været i Ikea for at kigge på ny seng og skabe, da et barn mere i huset vil kræve lidt omrokering på værelserne... og det går mere og mere op for mig, at der bor en lille bønne i min mave.
Jeg har dog stadig ikke ringet til lægen - det kan godt vente lidt

Jeg har kun meget ømme bryster - føler nogen har bokset på dem

Og så oppustet morgen og aften og lidt niv en enkelt gang eller to om dagen. Så måske det også er derfor, det er lidt svært at tro på...
Manden er rigtig sød til at huske mig på at tage mine vitaminer - vi har byttet pilleglas, så mine kan stå fremme på køkkenbordet uden at vække opsigt

Jeg er også så småt ved at planlægge, hvordan og hvornår nyheden skal ud til diverse folk i vores omgangskreds - kunne være godt, hvis jeg kunne holde det hemmeligt indtil min fødselsdag i maj, men tror desværre kroppen vil afsløre for meget inden... men så er det godt at påsken kommer lige inden, hvor vi skal være sammen med både den ene og den anden del af familien samt vennerne. Så jeg skal have købt en trøje til junior med teksten "Forkælet enebarn..." og bagpå skal der stå "... indtil oktober 2014"

Jeg er 5+1 i dag.... og mon ikke det hele virker mere virkeligt om et par uger - jeg glæder mig i hvert fald til de første 12 kritiske uger er overstået, for så tør jeg for alvor glæde mig
Anmeld