2014 er SÅ meget mit år! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2014

Babydrøm

Frk. Borup skriver:

Ja, jeg har bestemt, at dette år helt klart må være året, hvor alting vender sig i positiv retning efter flere år med nederlag. Året startede med nyt, fast arbejde d. 2. januar, hvor vi ellers havde udsigt til gensidig forsørgerpligt til maj - så det var/er helt fantastisk!

Og endnu mere fantastisk er det, at jeg lige har lavet en positiv g-test!

I kan godt se den, ikke?

Jeg har slet ikke haft nogen symptomer, og havde denne gang "opgivet" pb lidt, selv om vi endnu engang havde sex på dagen for en klokkeklar æl-test, og vi havde egentlig også snakket om bare at lade tingene gå sin gang, da jeg som sagt lige er startet på nyt arbejde - og hvor man desværre bliver flyttet til en anden afdeling, når man er gravid (for risikofyldt), så jeg ville være lidt flov over at melde en graviditet lige som jeg var blevet ansat. Men jeg er i dag ca. 5 dage over tid, det stikker i hofterne, og jeg har ondt i lænden. Egentlig er det lidt det samme som alle andre måneder, dog er det her ikke så "konstant" en smerte og det stikker mere - og så har jeg fået SÅ mange bumser

Men nu har det alt sammen en forklaring

Og ja, så har jeg gået lidt og spekuleret over, hvad og om jeg skulle give manden en valentinsgave - og hvad giver man manden, der har alt? En fin positiv test! Så nu skal det holdes hemmeligt til fredag - godt vi skal arbejde på skift indtil da

God onsdag derude

Cyklus 27/28/35/30/28/31/27/31/gravid
ÆL dag ?/16/15/18/17/17/14/18/18

Fantastisk - tillykke med det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2014

M (:

Frk. Borup skriver:

Også da du var i uge 4?

Jeg blødte svarende til 3+4 og igen 11+2 og 11+3. 

Anmeld

12. februar 2014

M (:

Frk. Borup skriver:

Har du også haft mens murren??

Det er helt normalt med murren i uderlivet, men det kan desværre både betyde begyndende SA eller ganske harmløse ligamentsmerter. Krydser fingre for, at det er sidstnævnte du oplever. 

Anmeld

12. februar 2014

Frk. Borup

Pcokate skriver:

Så lige dette indlæg lidt sentEr det stoppet igen ? 

For at alt er ok

Ja, det blev ved lidt lyserødt blod/udflåd, da jeg tørrede mig og siden en smule brunligt udflåd. Den murren, jeg havde, er også forsvundet, og jeg er tilbage vil lidt prikken on/off som de sidste dage - altså pt. ingen fornemmelse af, at mens er på vej.... men nu må vi se. Det er stadig ikke gået helt op for mig, at jeg stod med en positiv test i formiddags...

Anmeld

12. februar 2014

Frk. Borup

M (: skriver:

Det er helt normalt med murren i uderlivet, men det kan desværre både betyde begyndende SA eller ganske harmløse ligamentsmerter. Krydser fingre for, at det er sidstnævnte du oplever. 

Ja, nu må tiden vise, hvad der kommer til at ske. Men blødning blev ikke til mere end den lille smule lyserød (der kom ikke engang noget på det bind, jeg tog på), og har heller ingen murren mere. Er kun oppustet som jeg har været de sidste aftner og det prikker lidt on/off hist og pist igen... Men håber da at den hænger ved...
Om ikke andet har vi da så fået konstateret, at vi KAN

Anmeld

15. februar 2014

Frk. Borup

Og mens er stadig ikke kommet. ..
Lavede en test i går (der nu er mere tydelig), pakkede den ind og gav den til manden i går. Han så lidt overrasket ud da vi havde aftalt ikke at give hinanden noget. .. jeg sagde bare "hjemmelavede gaver kan også være okay". Han åbnede den, Smilede skævt og spurgte om jeg havde ægløsning. .. nej det er en anden test. Og så fik jeg et stort kram og et kys - og kunne ane tårerne i hans øjne. Stor ting fra en mand, der har problemer med at vise følelser ;-)
Men det er stadig ikke gået helt op for mig - måske det er en forsvarsmekanisme for ikke at blive ked af det hvis det går galt. ..

Anmeld

16. februar 2014

Mama2012

Tuuuuusind gange tillykke!!!

Du skal nyde hvert eneste øjeblik af det! Tillad dig selv at være bragende lykkelig - for det er jo den største gave man kan få!!!

Kram

Anmeld

16. februar 2014

EAF

Frk. Borup skriver:

Lavede en test i går (der nu er mere tydelig), pakkede den ind og gav den til manden i går. Han så lidt overrasket ud da vi havde aftalt ikke at give hinanden noget. .. jeg sagde bare "hjemmelavede gaver kan også være okay". Han åbnede den, Smilede skævt og spurgte om jeg havde ægløsning. .. nej det er en anden test. Og så fik jeg et stort kram og et kys - og kunne ane tårerne i hans øjne. Stor ting fra en mand, der har problemer med at vise følelser ;-)
Men det er stadig ikke gået helt op for mig - måske det er en forsvarsmekanisme for ikke at blive ked af det hvis det går galt. ..

Har bare lyst til at sende en masse af dem her afsted fordi det er så rørende! 

Anmeld

16. februar 2014

M (:

Frk. Borup skriver:

Kæmpe tillykke med den lille spire! 

Anmeld

17. februar 2014

Frk. Borup

Tusind tak allesammen

Manden og jeg har i dag været i Ikea for at kigge på ny seng og skabe, da et barn mere i huset vil kræve lidt omrokering på værelserne... og det går mere og mere op for mig, at der bor en lille bønne i min mave.
Jeg har dog stadig ikke ringet til lægen - det kan godt vente lidt Jeg har kun meget ømme bryster - føler nogen har bokset på dem Og så oppustet morgen og aften og lidt niv en enkelt gang eller to om dagen. Så måske det også er derfor, det er lidt svært at tro på...
Manden er rigtig sød til at huske mig på at tage mine vitaminer - vi har byttet pilleglas, så mine kan stå fremme på køkkenbordet uden at vække opsigt

Jeg er også så småt ved at planlægge, hvordan og hvornår nyheden skal ud til diverse folk i vores omgangskreds - kunne være godt, hvis jeg kunne holde det hemmeligt indtil min fødselsdag i maj, men tror desværre kroppen vil afsløre for meget inden... men så er det godt at påsken kommer lige inden, hvor vi skal være sammen med både den ene og den anden del af familien samt vennerne. Så jeg skal have købt en trøje til junior med teksten "Forkælet enebarn..." og bagpå skal der stå "... indtil oktober 2014"

Jeg er 5+1 i dag.... og mon ikke det hele virker mere virkeligt om et par uger - jeg glæder mig i hvert fald til de første 12 kritiske uger er overstået, for så tør jeg for alvor glæde mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.