Ja, jeg har bestemt, at dette år helt klart må være året, hvor alting vender sig i positiv retning efter flere år med nederlag. Året startede med nyt, fast arbejde d. 2. januar, hvor vi ellers havde udsigt til gensidig forsørgerpligt til maj - så det var/er helt fantastisk!
Og endnu mere fantastisk er det, at jeg lige har lavet en positiv g-test!

I kan godt se den, ikke?

Jeg har slet ikke haft nogen symptomer, og havde denne gang "opgivet" pb lidt, selv om vi endnu engang havde sex på dagen for en klokkeklar æl-test, og vi havde egentlig også snakket om bare at lade tingene gå sin gang, da jeg som sagt lige er startet på nyt arbejde - og hvor man desværre bliver flyttet til en anden afdeling, når man er gravid (for risikofyldt), så jeg ville være lidt flov over at melde en graviditet lige som jeg var blevet ansat. Men jeg er i dag ca. 5 dage over tid, det stikker i hofterne, og jeg har ondt i lænden. Egentlig er det lidt det samme som alle andre måneder, dog er det her ikke så "konstant" en smerte og det stikker mere - og så har jeg fået SÅ mange bumser

Men nu har det alt sammen en forklaring

Og ja, så har jeg gået lidt og spekuleret over, hvad og om jeg skulle give manden en valentinsgave - og hvad giver man manden, der har alt?

En fin positiv test!

Så nu skal det holdes hemmeligt til fredag - godt vi skal arbejde på skift indtil da

God onsdag derude

Cyklus 27/28/35/30/28/31/27/31/gravid
ÆL dag ?/16/15/18/17/17/14/18/18
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld