Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
silden85 skriver:hej alle sammen jeg er lidt nysgerrige for at hører, hvor mange dage i har gået uden mens? jeg har ikke haft min mens siden d. 22 juni, og jeg tog en test d. 1 august og den var negativ, og min cyklus er meget svingende, jeg stoppede på p-piller i april, og i april var min mens på 29dage efter jeg stoppede på p-piller, fordi min krop ikke vidste at jeg var stoppede endnu maj = 38 dage, juni = 34 dage, og nu er jeg oppe på 43dage jeg synes at det er lang tid. og jeg er næsten helt sikker på at jeg havde æl omkring d. 8-10 juli, for der fik jeg jag i mit underliv, og sidestik, men jeg tog ikke æl-test den her gang, fordi jeg netop ikke skulle gå og tænke over projekt baby, hilsen silden85 den forvirrende
silden85 skriver:hej alle sammen, jeg fik min mens her idag, men den er ikke så kraftig, men det kommer nok men nu har jeg endelig fået et svar
silden85 skriver:nu kan vi i det mindste prøve igen håber bare ikke at min cyklus, bliver så lang igen jeg hader godt godt at have min mens, men den skal ikke bare blive væk uden grund. me jeg tror at det e rførst gang at jeg har savnet at haft mens men det er nok fordi man ved at der er noget galt, hvis den ikke kommer så nu må vi prøve igen
Snuffler25 skriver:Jeg kan virkelig godt følge dig! Selvom det er surt at mensen kom, så har du da i det mindste fået svar nu ! For man går jo virkelig og tænker, kan der være bid eller ej?? Så man vil bare gerne have et svar, om det er godt eller skidt..Nu ved du det og nu er det bare at prøve igen når der kommer ÆL Vil du tage ÆL test denne gang tror du?
silden85 skriver:jeg ved det ikke helt for jeg vil jo hellere ikke gå og tænk for meget på det her projekt baby, men ellers kan det være at jeg skal prøve igen uden, og hvis min mens så fucker igen, som jeg ikke håber så må det betyde at jeg skal starte på æl-test igen, men jeg ved det virkelig ikke men jeg har 8 dage endnu til at tænk over det i hvad ville i gør hvis det var jer ?? ville i ta æl-test eller ikke ??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128