mens?? er meget forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.017 visninger
21 svar
0 synes godt om
3. august 2009

silden85

hej alle sammen

jeg er lidt nysgerrige for at hører, hvor mange dage i har gået uden mens?
jeg har ikke haft min mens siden d. 22 juni, og jeg tog en test d. 1 august og den var negativ, og min cyklus er meget svingende, jeg stoppede på p-piller i april, og i april var min mens på 29dage efter jeg stoppede på p-piller, fordi min krop ikke vidste at jeg var stoppede endnu maj = 38 dage, juni = 34 dage, og nu er jeg oppe på 43dage jeg synes at det er lang tid. og jeg er næsten helt sikker på at jeg havde æl omkring d. 8-10 juli, for der fik jeg jag i mit underliv, og sidestik, men jeg tog ikke æl-test den her gang, fordi jeg netop ikke skulle gå og tænke over projekt baby,
hilsen silden85 den forvirrende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2009

Olsen10

Hejsa..

Jeg har det ligesom dig, min mens har så bare været væk siden 10 april

Vi valgte efter nytår at nu skulle vi prøve og den første var 28 dage og de to andre var nogen og 30 dage og siden har jeg ikke haft min mens og er heller ikke gravid.

Jeg skal til gynækolog om ikke så længe for at se om han kan finde ud af om der er noget galt, for så længe jeg ikke får min mens kan vi ikke blive gravide. Det er meget frustrerende - men vi har snakket om at vi ikke skal tænke over det og så kommer det nok helt af sig selv. Det er bare nemmere sagt end gjort.

fingre for at din mens snart kommer igen så I kan komme videre med projekt baby.

Held og lykke

Hilsen Mie.

Anmeld

5. august 2009

missKat

silden85 skriver:

hej alle sammen

jeg er lidt nysgerrige for at hører, hvor mange dage i har gået uden mens?
jeg har ikke haft min mens siden d. 22 juni, og jeg tog en test d. 1 august og den var negativ, og min cyklus er meget svingende, jeg stoppede på p-piller i april, og i april var min mens på 29dage efter jeg stoppede på p-piller, fordi min krop ikke vidste at jeg var stoppede endnu maj = 38 dage, juni = 34 dage, og nu er jeg oppe på 43dage jeg synes at det er lang tid. og jeg er næsten helt sikker på at jeg havde æl omkring d. 8-10 juli, for der fik jeg jag i mit underliv, og sidestik, men jeg tog ikke æl-test den her gang, fordi jeg netop ikke skulle gå og tænke over projekt baby,
hilsen silden85 den forvirrende

Hej søde,
hvordan står det til???
har ikke lige været her et par dage, så er lidt bagud  

jeg vil altså råde dig til at kontakte lægen, ikke mindst for at få vished for om alting er ok.
dengang i maj/juni hvor alt mit var i koks, tog jeg mig efter laaang tid, endelig sammen til at tage til lægen. Og hun var bare SÅ sød og hjælpsom!!
Jeg fik ro i sjælen og hun målte via blodprøver om jeg havde ÆL.

få lidt ro i sjælen, både for din egen OG kærestens skyld!!

knusser

Anmeld

5. august 2009

silden85

missKat skriver:

Hej søde,
hvordan står det til???
har ikke lige været her et par dage, så er lidt bagud  

jeg vil altså råde dig til at kontakte lægen, ikke mindst for at få vished for om alting er ok.
dengang i maj/juni hvor alt mit var i koks, tog jeg mig efter laaang tid, endelig sammen til at tage til lægen. Og hun var bare SÅ sød og hjælpsom!!
Jeg fik ro i sjælen og hun målte via blodprøver om jeg havde ÆL.

få lidt ro i sjælen, både for din egen OG kærestens skyld!!

knusser

hmm nu har jeg haft ringede til dem, og jeg sagde det som det var, og hun sprugte om hvornår jeg sidst havde testede, så sagde jeg idag, også sagde hun at nogen først kun teste 10-12 dage over, også sagde jeg at første gang var min cyklus på 38, 34 og nu oppe på 45 dage, også spurgte hun om jeg havde nogen symptomer, det sagde jeg nej til, også sagde hun at jeg skulle vente en uge med at teste igen, også sagde hun noget med at jeg kunne komme med med testen og hvis den os var negativ, så måtte jeg vente på at min mens vil komme, og hvis jeg synes at det er for lang tid, så må jeg ringe og bestil en tid, og snak med min læge

så jeg kan åbenbart ikke gør andet end at bare vente, også teste en gang om ugen, indtil jeg får min mens en gang eller en positiv test, sådan har jeg forstået på hende så må jeg bare forsætte med at vente men jeg ville bare gerne have min mens eller positiv test, så jeg får et svar, istedet for at jeg bare skal gå og vent

Anmeld

6. august 2009

AnneH

Jeg har prøvet at jeg gik en måned over! Det var længe og jeg testede også negativ hver gang jeg testede. Jeg tog også kontakt til lægen og fik samme svar som du har fået. Vente og se tiden an! Da jeg så anden gang gik langt over tiden og igen blev ved med at teste negativ bestilte jeg altså tid ved lægen til et tjek.

Vi har også prøvet i et år nu uden held og med meget ureglmæssig cyklus, så jeg er godt spændt på hvad min læge vil gøre nu. Jeg skal afsted i næste uge!!
Jeg vil mene at du skulle tage til lægen og få det hele tjekke.

Anmeld

6. august 2009

Fiona78

AnneH skriver:

Jeg har prøvet at jeg gik en måned over! Det var længe og jeg testede også negativ hver gang jeg testede. Jeg tog også kontakt til lægen og fik samme svar som du har fået. Vente og se tiden an! Da jeg så anden gang gik langt over tiden og igen blev ved med at teste negativ bestilte jeg altså tid ved lægen til et tjek.

Vi har også prøvet i et år nu uden held og med meget ureglmæssig cyklus, så jeg er godt spændt på hvad min læge vil gøre nu. Jeg skal afsted i næste uge!!
Jeg vil mene at du skulle tage til lægen og få det hele tjekke.

Er helt enig med dig
Min historie ligner meget din og da jeg blev tjekket på sygehuset fandt de ud af at jeg har PCOS

Anmeld

7. august 2009

Perlen

Hejsa, Jeg er ny på siden så dette bliver mit første indlæg. Desværre er det i - prøver at blive gravid kategorien at jeg skriver. Jeg har det lige som så mange af jer andre i denne debat. Ventetiden er bare HÅRD! Min kæreste og jeg har prøvet siden slutningen af marts og siden jeg stoppede med p-pillen har min cyklus været 28 dage... faktisk ret præcis. Denne gang er den bare ikke kommet, skulle have været her den 3 aug, har testet men negativ. Ved godt jeg skal være tålmodig men det kniber lidt i dag... Så håber at det er ok at jeg tømmer hovedet.
Jeg har siden søndag haft det i maven som om min mens var på vej, men den kommer bare ikke, mine dutter gjorde rigtig ondt lige op til mens som de plejer, nu er brysterne bare ømme og dutterne lid følsomme. har ingen rigtig kvalme men får indimellem følelsen af at det kilder i maven... som sommerfugle. Er det min psyke der går amok eller hvad skal jeg tænke??

De bedste tanker og held og lykke til alle i samme situation.

Anmeld

7. august 2009

hemli'

Jeg har det lige omvendt. Jeg har lige overstået (håber jeg) en mens, der har varet i 14 dage præcis. Det er virkelig surt. Især fordi jeg normalt har en ret kort cyklus på ca. 24 dage, men når over halvdelen af dagene er med mens, kan jeg jo ikke regne med noget som helst. Er lige begyndt med æl-teste, så håber jeg, de kan hjælpe.

Ej, hvor er det surt for dig, at lægen ikke kan hjælpe. Det er så hårdt bare at vente i en evighed, mens tiden, hvor man gerne ville have været gravid, flyver så hurtigt forbi en. Du må hive lægen lidt i kraven næste gang, så der kan blive gjort noget. Et eller andet må hun da kunne undersøge.

Håber for dig, du enten er gravid eller får mens meget meget snart.

Anmeld

8. august 2009

Snuffler25

Hej Silden, hvordan går det nu ?? 

Anmeld

8. august 2009

BubbieBear

Hej søde Måske er din mens uregelmæssig fordi ppillerne ikke helt er kommet ud af kroppen endnu? Det er bare et bud..

Men når mensen er så uregelmæssig er det måske ikke sikkert at du har æl

Du må stampe i gulvet oppe ved lægen! Det er ulideligt når kroppen ikke vil som vi selv vil.

Kæmpe knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.