missKat skriver:
Hej søde,
hvordan står det til???
har ikke lige været her et par dage, så er lidt bagud  
jeg vil altså råde dig til at kontakte lægen, ikke mindst for at få vished for om alting er ok.
dengang i maj/juni hvor alt mit var i koks, tog jeg mig efter laaang tid, endelig sammen til at tage til lægen. Og hun var bare SÅ sød og hjælpsom!!
Jeg fik ro i sjælen og hun målte via blodprøver om jeg havde ÆL.
få lidt ro i sjælen, både for din egen OG kærestens skyld!!
knusser
hmm nu har jeg haft ringede til dem, og jeg sagde det som det var, og hun sprugte om hvornår jeg sidst havde testede, så sagde jeg idag, også sagde hun at nogen først kun teste 10-12 dage over, også sagde jeg at første gang var min cyklus på 38, 34 og nu oppe på 45 dage, også spurgte hun om jeg havde nogen symptomer, det sagde jeg nej til, også sagde hun at jeg skulle vente en uge med at teste igen, også sagde hun noget med at jeg kunne komme med med testen

og hvis den os var negativ, så måtte jeg vente på at min mens vil komme, og hvis jeg synes at det er for lang tid, så må jeg ringe og bestil en tid, og snak med min læge
så jeg kan åbenbart ikke gør andet end at bare vente, også teste en gang om ugen, indtil jeg får min mens en gang eller en positiv test, sådan har jeg forstået på hende

så må jeg bare forsætte med at vente

men jeg ville bare gerne have min mens eller positiv test, så jeg får et svar, istedet for at jeg bare skal gå og vent

Anmeld