Statsforvaltningen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2014

Anonym trådstarter

sulo skriver:

Kender heller ikke sagsbehandlingstiden på det felt, men ved at de er laangt bagefter i andre sager, vi er ved at få en værge kørt ind for min demente svigerfar, og den er klasificeret som haster, men vi har ventet i tre måneder indtil vidre

kan kun sende

Ja okay, tak for svaret.  for at der snart sker noget i jeres sag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Den er LANG! Der skal tages 3 blodprøver fra hver og mener at der skal gå ca en måned mellem hver, og barnet skal være over 3 mdr inden de tager første blodprøve....

derefter er går der et godt stykke tid inden der ligger endelig svar.... Du skal nok regne med 9 mdr fra først prøve er taget til selve resultatet...

men en dukker han ik op til blodprøve, så slipper han ik udenom for så køre politiet ud og henter ham....

Puha 9 mdr, det håber jeg bare ikke der kommer til at gå, næsten 5 mdr er der gået nu fra jeg sendte papirerne til at han fik brevet. Så os lige de tager spytprøve nu og at det var for 8 år siden så håber de er lidt hurtigere for 9 mdr puha det ville jeg ikke kunne holde til.

Anmeld

11. februar 2014

sandramor

Anonym skriver:

Hvad med da i sendte brevet, til at i fik brev at i skulle ind og have taget spytprøve?

Og kan faren snyde og få en ven til at tage testen istedet for ham? 

Og er det på samme tidspunkt vi skal ind som faren så man der hinanden?

undskyld alle min spørgsmål, men ved slet ikke noget om det.

Jamen han sagde allerede inden hun blev født at han ikke ville underskrive papirerne.... Så det fik jeg et brev om ret hurtigt... Tror 14 dage efter de havde modtaget hans brev om at han ikke ville underskrive... hvor de skrev en dato med hvornår vi skulle troppe op og få taget prøven.... Tror det var da lillepigen var ca 10 dage gammel.... 

Nu var vi heldigvis på hver sit sygehus og få den lavet men nej man skal ikke dukke op samtidig heldigvis.... 

Og nej han kan IKKE snyde med det for han SKAL medbringe sit pas eller andet billede legimitation 

Du du spørger bare alt du vil 

Anmeld

11. februar 2014

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

Jamen han sagde allerede inden hun blev født at han ikke ville underskrive papirerne.... Så det fik jeg et brev om ret hurtigt... Tror 14 dage efter de havde modtaget hans brev om at han ikke ville underskrive... hvor de skrev en dato med hvornår vi skulle troppe op og få taget prøven.... Tror det var da lillepigen var ca 10 dage gammel.... 

Nu var vi heldigvis på hver sit sygehus og få den lavet men nej man skal ikke dukke op samtidig heldigvis.... 

Og nej han kan IKKE snyde med det for han SKAL medbringe sit pas eller andet billede legimitation 

Du du spørger bare alt du vil 

Ja okay. Tager de stadig blodprøver eller er det spyt de bruger ringet nemlig til statsforvaltningen og der viste de ikke hvad de bruger. Har nemlig gået af vide blodprøve skulle være så ubehageligt for de små.

Anmeld

11. februar 2014

isabellasmor

Anonym skriver:

Håber der nogle der kan hjælpe.

Fik af vide for 2 uger siden at faren til min barn ikke godkende at han var faren. Min spørgsmål er så, hvor langt tid skal jeg vente på der sker noget? Ventede 5 måneder på at de sendte brevet til ham.

Er ved og blive træt i hovede at det går så lang tid

Jeg kender ikke deres behandlingstid på sådanne ting, men for et par mdr siden blev jeg adopteret af min "rigtige far" og det tog kun lidt over 2 mdr fra allerførste brev til adoptionen blev gennemført og bevilgiet. 

Anmeld

12. februar 2014

sandramor

Anonym skriver:

Ja okay. Tager de stadig blodprøver eller er det spyt de bruger ringet nemlig til statsforvaltningen og der viste de ikke hvad de bruger. Har nemlig gået af vide blodprøve skulle være så ubehageligt for de små.

de bruger spytprøver alle steder nu.... det var ihvertfald hvad de fortalte mig på sygehuset da vi var deroppe for snart 2 år siden...... netop for at de kan gøre det hurtigere for dengang det var blodprøver gjorde de det først efter barnet var fyldt 3 mdr. Fordi det var svært at fine en vene at stikke i plus at det var ret så ubehageligt for baby...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.