Ville i finde jer i det her..? (Emsig overbo)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2014

stjernehimmel

kejoh54 skriver:

Jeg syntes at jeg er en meget forstående og hensynsfuld underbo der tager hensyn til at overboens datter skal sove om natten og til middag om dagen... Men nu brokker hun sig fandme over min støvsuger, og at jeg rydder op og larmer lidt i mine weekender... Kan det virkelig passe at jeg konstant skal indrette min hverdag efter hvad der passer hende... Det frustrere mig virkelig meget...

Desuden brokker hun sig ofte over min madlavning, jeg laver god gammeldags mad til tider, og det vil jeg da ikke mene dufter så forfærdeligt... Hun har faktisk ikke lavet andet end at brokke sig over mig siden jeg flyttede ind...

Hvad fanden gør jeg lige her...?

Så længe du gør rent osv på tidpunkter ad døgnet som ikke kan genere så ville jeg blot ryste på hovedet....

hun ung lyder til at være lidt emsi, men samtidig kan det os være at der er MEGET lydt......?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2014

Frk. Petersen

kejoh54 skriver:

Jeg syntes at jeg er en meget forstående og hensynsfuld underbo der tager hensyn til at overboens datter skal sove om natten og til middag om dagen... Men nu brokker hun sig fandme over min støvsuger, og at jeg rydder op og larmer lidt i mine weekender... Kan det virkelig passe at jeg konstant skal indrette min hverdag efter hvad der passer hende... Det frustrere mig virkelig meget...

Desuden brokker hun sig ofte over min madlavning, jeg laver god gammeldags mad til tider, og det vil jeg da ikke mene dufter så forfærdeligt... Hun har faktisk ikke lavet andet end at brokke sig over mig siden jeg flyttede ind...

Smil af det, og lad hver at tage dig af at nogle mennesker er så smålige

Anmeld

9. februar 2014

Sitrani

kejoh54 skriver:

Du laver jo ikke noget du ikke må? Så nej jeg ville ikke finde mig i at hun brokker sig sådan, og det ville jeg melde ud.. Det er da irriterende ikke at kunne leve et helt almindelig liv, uden hun råber op 

Anmeld

9. februar 2014

LilleSmølf

kejoh54 skriver:

Vi er dem i opgangen, der har det mindste barn (8 måneder) og kunne aldrig finde på at brokke os over, at folk støvsuger eller rydder op eller bare opfører sig "hverdagsagtigt" fordi vores barn skal sove. Ja, det kan da være lidt uheldigt nogle gange hvis han bliver vækket men sådan er det altså at bo i opgang.

Vores søn synes også det er sjovt at hamre ting ned i gulvet men vi giver ham noget andet at lave netop så vores underboere også kan være til. Hele vores side af opgangen har børn og det er surt for os når underboens (problembarn, så hun gør hvad hun kan) SKRIGE 3 timer hver morgen "jeg vil ikke i skole" så vi mister dyrebar søvn og overboens børn tramper rundt som elefanter og vækker vores søn, men det er sikkert lige så surt for dem når vores er ved at få tænder og skriger midt om natten eller "snakker" (han pludrer ofte MEGET højt) kl. 7 om morgen hver lørdag.

Så længe det er normal hverdagsstøj og du ikke ligefrem råber og skriger og slår støvsugeren op i loftet for at forstyrre skal du bare tage det med et smil og ignorere hende. Hvis hun er utilfreds over normal hverdag i en opgang må hun flytte i hus (:

Anmeld

9. februar 2014

MetteS81

Sådan er det altså at bo i lejlighed...så jeg er enig med alle andre. Hvis ikke du støvsuger kl. 22, ikke spiller højmusik, osv, så synes jeg ikke hun kan klage så meget...det kan da ikke være rigtigt, at alle skal være stille fordi hendes barn skal sove. Det skal da vænne sig til at der er lyde...jeg kan sagtens forstå, at man som mor bare har brug for at barnet sover, så man selv kan få lidt ro, men ikke hvis klagen er helt hen i vejret...måske skulle du sige det til hende + vise hendes ordensreglementet for ejendommen? Man kan da håbe, at det kan få hende til at stoppe.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.