Ville i finde jer i det her..? (Emsig overbo)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.650 visninger
14 svar
24 synes godt om
9. februar 2014

kejoh54

Jeg syntes at jeg er en meget forstående og hensynsfuld underbo der tager hensyn til at overboens datter skal sove om natten og til middag om dagen... Men nu brokker hun sig fandme over min støvsuger, og at jeg rydder op og larmer lidt i mine weekender... Kan det virkelig passe at jeg konstant skal indrette min hverdag efter hvad der passer hende... Det frustrere mig virkelig meget...

Desuden brokker hun sig ofte over min madlavning, jeg laver god gammeldags mad til tider, og det vil jeg da ikke mene dufter så forfærdeligt... Hun har faktisk ikke lavet andet end at brokke sig over mig siden jeg flyttede ind...

Hvad fanden gør jeg lige her...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2014

B&J

ringe til din udlejer og fortæl det hele så kan han måske få hende til at lukke mund.

med mindre du støvsuger kl 22 om aften eller spiller højt musik til kl 4 om morgen kan jeg ikke se noget problemer i det du skriver du skal også være her og mad lige meget hvad det dufter da i sådan et hus/ opgang det kan ikke undgås

Anmeld

9. februar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
wow sikke en irriterende overbo.
Jeg ville sige noget i retning af: jeg gør meget for at tage hensyn, men nu er min grænse nået. Du må gerne henvende dig igen ved larm, men kun hvis ordensreglementet bliver overtrådt

Anmeld

9. februar 2014

hende-der-du-ved-nok

kejoh54 skriver:

Jeg syntes at jeg er en meget forstående og hensynsfuld underbo der tager hensyn til at overboens datter skal sove om natten og til middag om dagen... Men nu brokker hun sig fandme over min støvsuger, og at jeg rydder op og larmer lidt i mine weekender... Kan det virkelig passe at jeg konstant skal indrette min hverdag efter hvad der passer hende... Det frustrere mig virkelig meget...

Desuden brokker hun sig ofte over min madlavning, jeg laver god gammeldags mad til tider, og det vil jeg da ikke mene dufter så forfærdeligt... Hun har faktisk ikke lavet andet end at brokke sig over mig siden jeg flyttede ind...

jeg ville give igen... og ikke finde mig i noget!

jeg er til tider ret irriteret over min underbo fordi hendes børn larmer som om det var overboen(har ingen overbo da vi bor øverst) og specielt når de går om morgenen og kommer hjem om eftermiddagen hyler ungerne op og ned af trappen!

men siden de ikke brokker sig over vores dyr, kærestens 7 årige datter og ja som du skriver madlavning, så brokker jeg mig heller ikke over det.

men i det øjeblik de begyndte på det, fik de da bare igen!

Anmeld

9. februar 2014

kejoh54

B&J skriver:

ringe til din udlejer og fortæl det hele så kan han måske få hende til at lukke mund.

med mindre du støvsuger kl 22 om aften eller spiller højt musik til kl 4 om morgen kan jeg ikke se noget problemer i det du skriver du skal også være her og mad lige meget hvad det dufter da i sådan et hus/ opgang det kan ikke undgås

Hehe... Det er faktisk prøvet at ringe til udlejer... Det hjalp kun lidt.. Så kom der en sviner igen... Jeg larmer aldrig om aftenen når min søn er kommet i seng, vi hører ikke højt musik omkring spisetid, og normalt er jeg ikke hjemme om formiddagen... Nu har jeg ferie i den næste uge og kan ikke engang tage guitaren frem om formiddagen for der skal datteren på 1. sal sove... Jeg føler sq ikk rigtig jeg må være her...

Anmeld

9. februar 2014

hende-der-du-ved-nok

kejoh54 skriver:

Hehe... Det er faktisk prøvet at ringe til udlejer... Det hjalp kun lidt.. Så kom der en sviner igen... Jeg larmer aldrig om aftenen når min søn er kommet i seng, vi hører ikke højt musik omkring spisetid, og normalt er jeg ikke hjemme om formiddagen... Nu har jeg ferie i den næste uge og kan ikke engang tage guitaren frem om formiddagen for der skal datteren på 1. sal sove... Jeg føler sq ikk rigtig jeg må være her...

Så længe du ikke bryder ordensreglementet, gør du intet forkert.

så hvis hun brokker sig over at du tager guitaren frem på et fuldt tilforladeligt tidspunkt, så er det ikke dit problem!

Anmeld

9. februar 2014

B&J

kejoh54 skriver:

nej og man skal da have lov til at være der hvad er de for nogle mennesker :O jeg er slet ikke sart når det kælder men i går skrev jeg til dem oven på fordi de havde fest det er helt okay for det sker ikke hver weekend men lige i går skulle jeg møde kl 7 og arbejde til kl 18 bad jeg dem godt nok om at skrue lidt ned for de går altid i byen kl 01 ca.

Anmeld

9. februar 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Altså det kommer vel an på hvordan I bor/hvordan lejlighederne er. 
Her hvor jeg bor er der så lydt, at jeg faktisk kan høre det når underboen sidder og snakker sammen i deres stue. Og det vil jeg selvfølgelig ikke brokke mig over. På samme måde så ved jeg at de kommer til at "få glæde" af det når jeg føder til sommer og får et spædbarn i lejligheden. 

Men hvis I bor et sted hvor lugten går lige gemmen vægge og gulve, så kunne du måske lufte lidt ud når du laver mad der har en kraftig lugt? 

Men nej, jeg synes ikke hun kan tillade sig at brokke sig over at der bliver larmet lidt i weekenderne og støvsuget fra tid til anden. - Du skal jo også kunne være der uden at skulle lege stilleleg hele tiden

Anmeld

9. februar 2014

AnneH

Jeg ville ikke finde mig i det. Det er dit hjem og hun skal og kan ikke bestemme over hvordan du indretter din hverdag. Hun har valgt at bo i lejlighed, lige som dig også må man forvente at man kan hører naboerne.

Så længe det er alm. støj, så synes jeg ikke du skal rette ind efter hende. Hun lyder meget emsig, så tror det er lige meget hvad du gør, så kan hun sikkert brokke sig over det.

Lyde er = liv. Så det må hun også indrette sig efter.

Anmeld

9. februar 2014

jydeinden

kejoh54 skriver:

som det også er nævnt tjek i jeres ordensreglement og se hvad der står af tidspunkt hvor du må "larme" og så gør det så tosset du ønsker i det tidspunkt, skulle vedkommende klage over dig kan du altid stikke vedkommende en kopi af det der står, og så kan jeg berolige dig med at det altid er sådan at der skal mere end en beboers klager til før det får nogle konsekvenser, og hvis lejeren kender vedkommende der klager og ved der ikke er hold i det jamen så ignorer de dem mange gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.