Får det rigtigt skidt efter hver aftensmad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.017 visninger
12 svar
1 synes godt om
8. februar 2014

Anonym trådstarter

Jeg har det sidste lange stykke tid fået det MEGET skidt efter aftensmad. Jeg føler mig vildt sløj, utlipas, varm og som om jeg skal til at besvime.

Det er lige meget hvad vi spiser, så sker dette. Uanset hvilke ingredienser, der er i, og uanset om det er en "tung" eller "let" ret. Resten af dagens måltider er der intet problem med.

Det går for det meste over i løbet af 10-15 minutter.

Er der nogen, der ved, hvad det kan skyldes? Jeg skal til læge uanset men det tager lidt tid at få en tid derude så det kunne være dejligt hvis nogen måske vidste hvad grunden var?

Det skal lige tilføjes at jeg ikke er gravid, så det har intet med dét at gøre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2014

Humanincubator

Mængden af mad der er større end til de andre måltider? Tror det er tilfældigt.

Anmeld

8. februar 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg har det sidste lange stykke tid fået det MEGET skidt efter aftensmad. Jeg føler mig vildt sløj, utlipas, varm og som om jeg skal til at besvime.

Det er lige meget hvad vi spiser, så sker dette. Uanset hvilke ingredienser, der er i, og uanset om det er en "tung" eller "let" ret. Resten af dagens måltider er der intet problem med.

Det går for det meste over i løbet af 10-15 minutter.

Er der nogen, der ved, hvad det kan skyldes? Jeg skal til læge uanset men det tager lidt tid at få en tid derude så det kunne være dejligt hvis nogen måske vidste hvad grunden var?

Det skal lige tilføjes at jeg ikke er gravid, så det har intet med dét at gøre.

Hvor lang tid efter du har indtaget maden bliver du dårlig? Jeg tænker om det måske kan være dit blodsukker...?

Anmeld

8. februar 2014

LMX

Jeg tænker blodsukker.. Døjer selv med det...

Anmeld

8. februar 2014

Carina:-)

Har du fået tjekket dit blodsukker?

Anmeld

8. februar 2014

Anonym trådstarter

Babymor1013 skriver:

Hvor lang tid efter du har indtaget maden bliver du dårlig? Jeg tænker om det måske kan være dit blodsukker...?

Det sker for det meste når jeg når det punkt hvor jeg tænker at jeg er mæt, dvs. mens jeg spiser.

Det skal lige siges at jeg ikker over-spiser, tvært imod har jeg ingen appetit haft de sidste mange måneder og den er kun lige vendt så småt tilbage.

Må jeg spørger hvad det har at gøre med blodsukker? Det forstår jeg mig ikke så meget på

Anmeld

8. februar 2014

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Jeg tænker blodsukker.. Døjer selv med det...

Må jeg spørger hvordan du mener?

Anmeld

8. februar 2014

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Har du fået tjekket dit blodsukker?

Nej, men det kan jeg høre på jer alle ville være en god idé Beder lige lægen om at gøre det når jeg får tid derude.

Anmeld

8. februar 2014

LMX

Må jeg spørger hvordan du mener?

Ja selvfølgelig 

Når du spiser stiger dit blodsukker. Hvis du, som mig, har problemer med dit BS så stiger det temmelig en del og det giver ubehag præcis som du beskriver.

Efterfølgende (efter ca 20-30min) plejer mit så enten at dumpe helt ned under normalen og det giver også ubehag, bare på en anden måde. Så skal jeg spise en lille smule igen for at stabilisere det.
Eller det regulerer sig så det ligger normalt. ca 4-7....

Anmeld

8. februar 2014

Rockertand

LMX skriver:

Ja selvfølgelig 

Når du spiser stiger dit boldsukker. Hvis du, som mig, har problemer med dir BS så stiger det temmelig en del og det giver ubehag præcis som du beskriver.

Efterfølgende (efter ca 20-30min) plejer mit så enten at dumpe helt ned under normalen og det giver også ubehag, bare på en anden måde. Så skal jeg spise en lille smule igen for at stabilisere det.
Eller det regulerer sig så det ligger normalt. ca 4-7....

Er det diagnosticeret som sukkersyge eller hvad siger din læge?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.