Sikke jeg forstår dig.
Min oplevelse gjaldt så noget andet, men jeg brød fuldstændigt sammen....
Jeg læser til pædagog og på 1. semester, tror jeg det var, dér var jeg bare så presset med alt, lektier, hjemmet, familie og kager, så hovedet var heeeeeelt fyldt op.
Jeg er normalt den glade "pige" der altid smiler og er positiv, men lige den dag, der gik den ikke længere.
Jeg kommer ud om morgen - stresset pga klargørelse af ungerne, manden var jo som sædvanligt taget afsted. Vi kommer ud til bilen, og jeg ser, at manden har glemt at sætte skraldespanden ud til tømning, og skraldemændene var forlængst kørt fra vores adresse.....
Dér kunne jeg ikke holde noget tilbage mere, forsøgte vildt meget at beherske mig for ungernes skyld, men jeg kunne ikke. Jeg græd, da jeg afleverede den første og igen da jeg afleverede nummer to. Da jeg kom ind på skolen, skulle der ikke kigges på mig mange sekunder, så græd jeg igen. Var fuldstændigt slået ud....
Tilsidst blev jeg nødt til at tage hjem, min lærer var meget bekymret for mig, det var jo noget usædvanligt med den reaktion fra mig, så hun stoppede mig for lige at tale med mig...
Jeg fik fremstammet, at det var fordi skraldespanden ikke var blevet tømt, og hun anerkendte mig i det, at det var et kæmpe problem for mig lige dér. Fed reaktion fra hende, har jeg tænkt flere gange siden...
Hun fik mig forklaret, at vi var så kort inde i uddannelsen, at det var vigtigt, at jeg fik fortalt manden om mit problem, så vi kunne være to om flere ting, i stedet for, at det var mig som det altid havde været. Det var jo helt fint, da jeg "kun" arbejdede, men at skulle lære en masse, det var for meget for mig.
Vi fik snakket om det hele derhjemme, og lige nu har jeg for ca 15 minutter siden sat mit sidste punktum i min første eksamensopgave ud af fire, så det hele endte godt...
Men den dag, dér var jeg skisme i tvivl....
Så du er IKKE en dårlig mor, du blev bare lige ramt på et ømt punkt. Jeg håber, du trods alt har haft en nogenlunde dag, og at du får et par nye lækre bukser snarest...
Kæmpe kram til dig