dårlig mor - græder over et par bukser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.124 visninger
11 svar
1 synes godt om
8. februar 2014

Anonym trådstarter

Ja, det er nok en mærkelig overskrift.

Men ikke desto mindre så er det sådan jeg har det i dag.

Vi skulle til fødselsdag i eftermiddag. Pigerne gjorde jeg klar mens manden selv blev klar og fik ordnet nogle småting inden vi skulle køre. Pigerne glæder sig til at skulle afsted.

Jeg skal så selv i tøjet og finder mit eneste par pæne bukser frem og tager dem på sammen med en pæn top og cardigan.

Jeg har gennem det sidste stykke tid tabt mig tre størrelser i bukser, og det her par bukser købte jeg inden jul og de er derfor også der eneste par der passer ordentligt.

Jeg føler mig smart og godt tilpas. Håret er sat og mascaraen lagt.

Men!

Da jeg så sætter mig ind i bilen lyder der et 'raasj' og jeg ved med det samme hvad der er sket. Mine bukser er i stykker.

Jeg blev SÅ ked af det og følte mig så tyk og ubrugelig med det samme. Så nu er manden og børnene selv taget afsted.

Og jeg synes jeg svigter mine børn - de sad og spurgte om ikke jeg skulle med.

Jeg ved sikkert at nogle af jer vil synes det er noget pjat at blive så ked af det over nogle bukser - men det væltede lige læsset for mig i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

*kram herfra*

Kender godt det med at "en lille ting" kan få det hele til at ryge sammen inden i...

Anmeld

8. februar 2014

ano14316

Der har jeg været en del gange... Helt ude af den over ikke at kunne se pæn ud når vi skulle noget.. Det er bare mega frustrerende!

Anmeld

8. februar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jeg kan også blive enorm ked af det hvis jeg ikke formår at føle mig pæn eller tilpas i noget tøj.

Kan du ikke nå at finde noget tøj og smutte forbi fødselsdagen alligevel

Anmeld

8. februar 2014

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

*kram herfra*

Kender godt det med at "en lille ting" kan få det hele til at ryge sammen inden i...

Tak.

Lige i dag var det åbenbart mere end hvad jeg kunne klare

Anmeld

8. februar 2014

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Der har jeg været en del gange... Helt ude af den over ikke at kunne se pæn ud når vi skulle noget.. Det er bare mega frustrerende!

Det er vildt frustrerende. Men i dag følte jeg mig faktisk fin, og glædede mig da også til at skulle afsted - og så sker katastrofen og jeg ryger helt i kælderen over det.

Min mand var endda så sød at sige at vi da kunne køre til kvickly og se om de havde noget. Selvom vi absolut ikke har råd til tøj i denne månede.

Det kunne jeg bare ikke overskue og endte så med at blive hjemme.

Anmeld

8. februar 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg kan også blive enorm ked af det hvis jeg ikke formår at føle mig pæn eller tilpas i noget tøj.

Kan du ikke nå at finde noget tøj og smutte forbi fødselsdagen alligevel

Det er for sent nu.

Men de få andre par bukser jeg har er for det første alt for store og flere af dem med huller og lapper imellem lårene. Så jeg kan slet ikke forestille mig at føle mig bare lidt pæn i de andre

Anmeld

8. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

og du er ikke en dårlig mor...

det er da tusinde gange bedre at de ser dig vise åbent og ærligt dine følelser, og se at du siger fra når det er for meget at kapere...

end at de lærer at man skal skjule sine følelser og bare klø på alligevel...

Så synes du klarede det flot når det nu skete som det gjorde...

Anmeld

8. februar 2014

ano14316

Anonym skriver:

Det er vildt frustrerende. Men i dag følte jeg mig faktisk fin, og glædede mig da også til at skulle afsted - og så sker katastrofen og jeg ryger helt i kælderen over det.

Min mand var endda så sød at sige at vi da kunne køre til kvickly og se om de havde noget. Selvom vi absolut ikke har råd til tøj i denne månede.

Det kunne jeg bare ikke overskue og endte så med at blive hjemme.

Åhh jeg kender det så godt...
Jeg har fået et flip en dag hvor vi skulle afsted og jeg skulle have en hvid skjorte på, og havde taget alt andet på, make-up var smuk, håret sat, ungen klar, tasken pakket, manden i skjorte og buske uden huller (kræver altid lidt overtalelse Hihi) og ville ikke rende rundt i hvid skjorte før det var tid at gå i bilen, og da jeg tager den på, har den en KÆMPE rust skjold, da jeg selvfølgelig havde en hvid vask i vaskemaskinen da der var problemer med et vandrør... Og jeg kunne bare ikke klare det.. blev så vred, ked af det og frustreret for havde ikke noget andet..

Det viser bare man måske skal priotere et par 100 kr på dig selv bare en gang i mellem, så man har lidt godt til sig selv...

Jeg fik lidt ekstra penge her den anden dag, som faldt rigtig godt, så brugte jeg 150 kr på nogen hårprodukter jeg havde ønsket mig i gave men ikke fået, og har bare nydt der et par dage her.. så lækkert..

Anmeld

8. februar 2014

Muhmi

Anonym skriver:

Ja, det er nok en mærkelig overskrift.

Men ikke desto mindre så er det sådan jeg har det i dag.

Vi skulle til fødselsdag i eftermiddag. Pigerne gjorde jeg klar mens manden selv blev klar og fik ordnet nogle småting inden vi skulle køre. Pigerne glæder sig til at skulle afsted.

Jeg skal så selv i tøjet og finder mit eneste par pæne bukser frem og tager dem på sammen med en pæn top og cardigan.

Jeg har gennem det sidste stykke tid tabt mig tre størrelser i bukser, og det her par bukser købte jeg inden jul og de er derfor også der eneste par der passer ordentligt.

Jeg føler mig smart og godt tilpas. Håret er sat og mascaraen lagt.

Men!

Da jeg så sætter mig ind i bilen lyder der et 'raasj' og jeg ved med det samme hvad der er sket. Mine bukser er i stykker.

Jeg blev SÅ ked af det og følte mig så tyk og ubrugelig med det samme. Så nu er manden og børnene selv taget afsted.

Og jeg synes jeg svigter mine børn - de sad og spurgte om ikke jeg skulle med.

Jeg ved sikkert at nogle af jer vil synes det er noget pjat at blive så ked af det over nogle bukser - men det væltede lige læsset for mig i dag

Forstår dine følelser, det må ikke have været fedt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.