Datingsider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2014

TNBC

Mamalou skriver:

Der er vist "mærkelige" mennesker alle vegne på nettet Det skal man være forberedt på, ellers ryger motivation hurtigt.

Rigtigt... tror desværre jeg tiltrækker dem mega Nederen... men der er da nogle søde i blandt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2014

Enirt

Anonym skriver:

Det var også det jeg lidt selv tænkte faktisk - havde dog også hørt at dating.dk er blevet bedre efter man skal betale for at bruge det

Det skal jeg så ikke kunne sige. Men man kan sagtens finde den eneste ene på nettet. Jeg har mødt min kæreste på nettet og vi er sammen på 5 år og har en søn sammen nu.

Anmeld

8. februar 2014

Team Putte

Anonym skriver:

Jeg tror jeg har besluttet mig for at vove springet og oprette en dating profil MEN der er jo jeg ved ikke hvor mange stedet så hvor gør jeg det?? Hvad kan I anbefale og hvad kan I ikke anbefale?

Jeg fandt min kæreste for 3 år siden på dating.dk så den vil jeg anbefale der er både gratis profiler og hvor man betaler for nogle ekstra ting.. Ligesom herinde

ville holde mig fra scor.dk hvis du vil finde kærlighed og ikke bare sex..

Anmeld

8. februar 2014

LinLin

Anonym skriver:

Den kender jeg ikke men den vil jeg da måske prøve og godt at høre det kan lykkes

Det er den eneste side jeg har prøvet. Mødte ham fire uger efter jeg havde oprettet profil. Han joker stadig med jeg kostede 600kr - for det havde han lige betalt derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.