Datingsider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

936 visninger
13 svar
1 synes godt om
8. februar 2014

Anonym trådstarter

Jeg tror jeg har besluttet mig for at vove springet og oprette en dating profil MEN der er jo jeg ved ikke hvor mange stedet så hvor gør jeg det?? Hvad kan I anbefale og hvad kan I ikke anbefale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Jeg tror jeg har besluttet mig for at vove springet og oprette en dating profil MEN der er jo jeg ved ikke hvor mange stedet så hvor gør jeg det?? Hvad kan I anbefale og hvad kan I ikke anbefale?

Nu er det ved at være længe siden jeg har været derinde, men kan anbefale endate.dk den er gratis og har en del brugere

Anmeld

8. februar 2014

LinLin

Jeg mødte min mand for over 6 år siden på match.com - så den vil jeg da anbefale

Anmeld

8. februar 2014

Enirt

Jeg ville holde mig væk fra scor.dk og dating.dk, synes mest man bliver mødt af folk som kun vil sex og ikke et forhold

Anmeld

8. februar 2014

Anonym trådstarter

Enirt skriver:

Jeg ville holde mig væk fra scor.dk og dating.dk, synes mest man bliver mødt af folk som kun vil sex og ikke et forhold

Det var også det jeg lidt selv tænkte faktisk - havde dog også hørt at dating.dk er blevet bedre efter man skal betale for at bruge det

Anmeld

8. februar 2014

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Jeg mødte min mand for over 6 år siden på match.com - så den vil jeg da anbefale

Den kender jeg ikke men den vil jeg da måske prøve og godt at høre det kan lykkes

Anmeld

8. februar 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Altså jeg har brugt dating.dk, og en af "frøerne" derinde viste sig at være min prins, som jeg i dag er gift med, og har en dejlig pige på 4 mdr. Min veninde fandt også hendes mand på dating.dk.

Men men men der er jo nok sket meget på det område siden jeg derinde... for 5 år siden

Held og lykke

Anmeld

8. februar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Badoo.. der kan du finde folk i nærheden af dig. Og det er også en app. Der er mærkelige mennesker derinde, men den vælger man bare fra

Anmeld

8. februar 2014

Mamalou

Jeg har fået Elitedaters.dk anbefalet. Jeg har været på Dating.dk uden den store succes. Det er ikke umiddelbart en side, som jeg vil anbefale. Jeg holder selv en lang pause fra datinglivet, men vil gerne høre dine erfaringer når du kommer så langt

Held og lykke!

Vh. Louise

Anmeld

8. februar 2014

Mamalou

Yurie skriver:

Badoo.. der kan du finde folk i nærheden af dig. Og det er også en app. Der er mærkelige mennesker derinde, men den vælger man bare fra

Der er vist "mærkelige" mennesker alle vegne på nettet Det skal man være forberedt på, ellers ryger motivation hurtigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.