Posetiv test efter nogle timer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2014

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Selv når jeg var 6-7 uger henne viste først efter 20.30 min.

Jeg har også prøvet en der først viste noget et par timer efter.

Og var gravid.

Jeg spurgte en læge på Skejby om "falske" test,fordi det undrede mig at der skulle være hcg i luften ,og han gav mig denne forklaring.

Dem der får "falske" er eller har været gravide men har fået en bio,for man laver  ikke hcg uden der har været et befrugtet æg .Og når de så får mens måske dagen efter tror de den er "!falsk"Men det er altså ægget der er gået til grunde meget tidligt.

Nogen forveksler en skyggestreg med positiv ,men er der farve i og er det et godkendt mærke-ja så får man ikke en streg uden hcg.

Jamen ved min første graviditet var det som du beskriver. Altid kun meget svage streger selvom jeg var mange uger henne! fik aldrig en klar rød streg.

Hmm hvis det er som du siger så burde jeg jo være gravid, nok bare meget tidligt og så må jeg jo prøve igen om en uges tid og se om der kommer mere resultat ud af det. Der står jo bare i pakken at et resultat læst efter 5 min. ikke er gyldigt.

HAr desværre glemt hvordan man smider billeder ind her. Men det er ikke en skyggestreg, men virkelig meget ekstremt utydelig rød streg. Men måtte også skille testen ad og finde brillerne for at være 100 % sikker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2014

Carina:-)

Anonym skriver:

Jamen ved min første graviditet var det som du beskriver. Altid kun meget svage streger selvom jeg var mange uger henne! fik aldrig en klar rød streg.

Hmm hvis det er som du siger så burde jeg jo være gravid, nok bare meget tidligt og så må jeg jo prøve igen om en uges tid og se om der kommer mere resultat ud af det. Der står jo bare i pakken at et resultat læst efter 5 min. ikke er gyldigt.

HAr desværre glemt hvordan man smider billeder ind her. Men det er ikke en skyggestreg, men virkelig meget ekstremt utydelig rød streg. Men måtte også skille testen ad og finde brillerne for at være 100 % sikker.

Test igen om et par dage

Anmeld

7. februar 2014

Anonym trådstarter

Prøver igen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. februar 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Prøver igen

så virkede det. Jeg har gjort det sort/hvid for at kunne se det bedre. Kan i se stregen?

Anmeld

7. februar 2014

cwl

Anonym skriver:

Prøver igen

Kan sagtens se den. Håber den kommer mere tydeligt de næste dage..

Anmeld

7. februar 2014

Anonym trådstarter

cwl skriver:

Kan sagtens se den. Håber den kommer mere tydeligt de næste dage..

Okay så er det ikke noget jeg bare bilder mig ind.

Men men, det er overhovedet ikke planlagt. Vi vil selvf. gerne ha en mere vi havde bare ikke liige regnet med at det skulle være nu. hmm

Anmeld

7. februar 2014

cwl

Anonym skriver:

Okay så er det ikke noget jeg bare bilder mig ind.

Men men, det er overhovedet ikke planlagt. Vi vil selvf. gerne ha en mere vi havde bare ikke liige regnet med at det skulle være nu. hmm

Nej men det synes skæbnen... Tillykke med det..

Anmeld

7. februar 2014

Anonym trådstarter

cwl skriver:

Nej men det synes skæbnen... Tillykke med det..

Jo tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.