Posetiv test efter nogle timer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
17 svar
1 synes godt om
7. februar 2014

Anonym trådstarter

Hej piger.

Testede i går fordi jeg syns jeg følte nogle graviditetstegn. Er på P-piller men min mens. kommer som vinden blæser og sårn har det været siden jeg fødte mit første barn. Så det kan jeg ikke regne med.

Men jeg testede i går aftes(ja så er koncentrationen ikke optimal men jeg gjorde det alligevel.)  mens den var våd sysn jeg at kunne ane en ekstremt utydelig streg nr. 2. Men tænkte at det snød. Så kigger jeg på den i morges og så kan jeg uden tvivl ane en virkelig svag streg. Ved min første graviditet fik jeg aldrig en bragende posetiv test.

Mit spørgsmål er nu om nogle har erfaring med at en posetiv test efter de anbefalede min. virkelig er posetiv eller om det er falsk resultat fordi der er gået for lang tid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2014

Carina:-)

Ja alle gange,og har altid været gravid .

Anmeld

7. februar 2014

Anonym trådstarter

Posetiv?

Sårn ser den ud :/

Anmeld

7. februar 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Posetiv?

Sårn ser den ud :/

Øv det kunne jeg ikke finde ud af ..

Anmeld

7. februar 2014

Kløver

Ja pg jeg var ikke gravid, endda fået nogle stykker som var bragende positive

Anmeld

7. februar 2014

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Ja alle gange,og har altid været gravid .

Altså du tog testen og så først nogle timer efter når testen var tørret lidt op kunne du se stregen?

Anmeld

7. februar 2014

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Ja pg jeg var ikke gravid, endda fået nogle stykker som var bragende positive

Okay så vil jeg næsten gåud fra jeg heller ikke er det for jeg har været på p-piller i mange år som eneste prævention og de har altid virket

Anmeld

7. februar 2014

Kløver

Anonym skriver:

Okay så vil jeg næsten gåud fra jeg heller ikke er det for jeg har været på p-piller i mange år som eneste prævention og de har altid virket

Ville for en sikkerheds skyld tage igen om 1 uge hvis du ikke har fået mens, det kan jo gå begge veje

Anmeld

7. februar 2014

Carina:-)

Altså du tog testen og så først nogle timer efter når testen var tørret lidt op kunne du se stregen?

Selv når jeg var 6-7 uger henne viste først efter 20.30 min.

Jeg har også prøvet en der først viste noget et par timer efter.

Og var gravid.

Jeg spurgte en læge på Skejby om "falske" test,fordi det undrede mig at der skulle være hcg i luften ,og han gav mig denne forklaring.

Dem der får "falske" er eller har været gravide men har fået en bio,for man laver  ikke hcg uden der har været et befrugtet æg .Og når de så får mens måske dagen efter tror de den er "!falsk"Men det er altså ægget der er gået til grunde meget tidligt.

Nogen forveksler en skyggestreg med positiv ,men er der farve i og er det et godkendt mærke-ja så får man ikke en streg uden hcg.

Anmeld

7. februar 2014

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Ville for en sikkerheds skyld tage igen om 1 uge hvis du ikke har fået mens, det kan jo gå begge veje

JA selvf! Efter jeg har født så kommer min mens bare så underligt. så det er jeg vidst nødt til for at være sikker!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.