må jeg stille et personligt spm????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2009

JustAnotherName

Tror nok jeg blødte 5 uger efter den første. Dengang var jeg blevet syet et par steder forneden, så de første uger vaskede jeg mig ren og duppede forsigtigt.

Hér anden gang gik der også cirka 5 ugers tid med blødning.
Der blev jeg slet ikke syet, og gik nærmest "normalt på wc" fra dag ét...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2009

Klumpe-dumpe

Zafir skriver:

JAJA!!! HAHA...

Jeg bøjer mig i støvet af uvidenhed - men jeg kan helt sikkert godt se, at det jo ikke er fordi babyen er kommet ud af dåsen, men fordi det er ting der har siddet DEROPPE der bløder, men det havde jeg virkelig aldrig tænkt over før

Så min verden blev udviddet lidt

Ligger og vrider mig af grin....din måde at skrive på..... Baby ud af dåsen, den skal jeg ski huske, når min veninde skriver at lillebror nu er kommet..... Nåhhh komme babyen så ud af dåsen

Anmeld

3. august 2009

4xGreve

jeg blødte vist 1uge evt. 2uger efter mit aks...

Syntes 20 uger lyder som lang tid og jeg vil evt. tale med min læge eller jordmord om det...

Knus Stina der så udemærket forstår dine bekymringer...

Anmeld

3. august 2009

Vinker

Zafir skriver:

JAJA!!! HAHA...

Jeg bøjer mig i støvet af uvidenhed - men jeg kan helt sikkert godt se, at det jo ikke er fordi babyen er kommet ud af dåsen, men fordi det er ting der har siddet DEROPPE der bløder, men det havde jeg virkelig aldrig tænkt over før

Så min verden blev udviddet lidt

Jeg vil gerne tilstå at jeg altså heller ikke vidste det med at man også blødte efter KS så du er/var bestemt ikke den eneste der lige følte sig lidt dum der

Anmeld

3. august 2009

Nanna1985

Jeg fik et aks første gang, jeg blødte kun en lille smule.. Ligesom at have mens.. Mit stoppede efter 5 dage...

Det er meget forskelligt hvor længe man bløder..

Anmeld

3. august 2009

Tina2

Synes 20 uger lyder af voldsomt meget, var du ikke til 8 ugers undersøgelse?

1. gang blødte jeg i 9 uger, og ved 8 ugers undersøgelse fandt lægen ud af, at min livmoder ikke havde trukket sig ordentlig sammen. Så jeg fik nogle piller og så blødte jeg kun knap en uge derefter....

2. gang var alt fint og jeg blødte 2½ uge efter fødslen.....

Anmeld

3. august 2009

Ayasmor

mariamiss6 skriver:

Jamen zafir, blødningen opstår jo på grund af et sår i livmoderen, som moderkagen efterlader sig, og det kommer jo uanset om livmoderen er fjernet ved kejsersnit eller alm. fødsel...... 

yes!!!!!! jeg skog nogen i kloghed (det sker meget sjældent, sådan a la aldrig hihi)

uanset om livmoderen er fjernet ved kejsersnit eller alm. fødsel......
.. Det er vel forhåbentlig kun moderkagen der bliver fjernet...

Anmeld

3. august 2009

Christopher&Andreas

ja 20 uger er længe og fik piller X 5 for at livmoderen skulle trække sig sammen men de havde ikke fjernet hele moderkagen så der gik infektion i "skidtet" gang på gang de overvejde endda re-operation flere gange men turde ikke håber ikke vi skal igennem det samme igen ´ved pks her d. 18 jeg frygter det mere og mere og glæder mig pt. ikke til det som man jo burde gøre frygter de ikke bedøver mig ordentlig som sidste gang og at jeg skal have blod plus de ikke syr ordentligt.... tænker ind i mellem om det var en mand fra gaden som hjalp vores 1.søn til verdenen

men ja 20 uger ER længe håber jeg som jer kun bløder 7-8 uger max. og undgår blod, piller osv osv..................

knus fra gitte 36+5 som skal have ks igen om 15 dage

Anmeld

3. august 2009

Mor til Frederic og Freya

hold da op 20 uger?

fik pks og holdt op med at bløde inden vi tog hjem. Fik at vide at jo mindre man blødte jo bedre havde de fået det hele ud? Aner det ikke. Pga jeg blødte så lidt måtte jeg vise dem ( ved det er ulækkert) bindet, så de selv kunne se det og de troed jeg så blødte indeni istedet... men heldigvis nej...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.