må jeg stille et personligt spm????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
18 svar
0 synes godt om
3. august 2009

Christopher&Andreas

hej piger.....
Da jeg fødte min 1. søn blødte jeg i 20uger efter aks. frygter virkelig jeg skal gøre det denne gang også....
hvor meget blødte i og er har i oplevet det forskelligt 2. eller 3. gang?? ved godt det er lidt personligt at spørge

knus gitte 36+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2009

Plysbjørnen

Bum bum bum, jeg mener det var ca 7 uger begge gange... Den ene gang fik Aks og anden gang delvist Pks

Anmeld

3. august 2009

Mary

Aner ikke om det er forskelligt fra kejsersnit til vaginal fødsel, men kan kun udtale mig om 2 x vaginal fødsel. Jeg synes for det første at 20 uger er meget længe!! Ved din læge godt dette?! ...eller er det bare fint nok?

Jeg husker at jeg kun blødte 1½-2 uger med vores yngste, og måske det dobbelte efter min fødsel.

Maria 18+3

Anmeld

3. august 2009

Ayasmor

Jeg har ikke lige en anden gang at sammenligne med.. men da jeg fødte min datter blødte jeg i 7 uger efter.. Dog kun en uge med menskraftig blødning. Jeg fødte også vaginalt.. ved ikke om det har noget at sige med hensyn til blødningens varighed.. Men synes da at 20 uger lyder som sindssyg lang tid

Anmeld

3. august 2009

Hellemor

Jeg blødte kun 1-2 uger efter da jeg fik min søn ved aks. Det er nok meget forskelligt fra person til person hvor længe kroppen er om at komme sig efter sådan en omgang..
Men jeg kan godt forstå at du er nervøs, så må vi håbe at det ikke varer så længe denne her gang..

Knus herfra

Anmeld

3. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jamen... Jeg troede slet ikke man blødte, efter ks?! - totalt naivt.

Jeg ved desværre ikke noget om det.

held og lykek

Anmeld

3. august 2009

Klumpe-dumpe

Zafir skriver:

held og lykek

Hehe det troede jeg sååå helller ikke, men det gør man Man bløder jo fra hvor moderkagen har siddet fast Nåh men stor var min overraskelse da jeg efter AKS, og lå der på opvågningen og en kom en JM og skulle tjekke mig ned i trussen for at se hvor meget jeg havde blødt

Men jeg blødte i en lille uge, og så stoppede det og så kom det tilbage i en lille uge og sådan gik der vel 1½ mdr. Men som en anden skrev, har du talt med en lægen om at bløde i 20 uger????? Jeg fik afvide at hvis man ikke var stoppet helt med at bløde efter 8 uger skulle kontakte lægen... (Fra spl, JM og overlæge)

Anmeld

3. august 2009

mariamiss6

Zafir skriver:

held og lykek

Jamen zafir, blødningen opstår jo på grund af et sår i livmoderen, som moderkagen efterlader sig, og det kommer jo uanset om livmoderen er fjernet ved kejsersnit eller alm. fødsel...... 

yes!!!!!! jeg skog nogen i kloghed (det sker meget sjældent, sådan a la aldrig hihi)

Anmeld

3. august 2009

Englebisse

Zafir skriver:

held og lykek

Jo jo man bløder også når man har fået ks. Blev selv noget overrasket over det da jeg fik aks:-) Selvom man ikke føder vaginalt, så skal alle rester jo ud fra moderkage osv.

Anmeld

3. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
JAJA!!! HAHA...

Jeg bøjer mig i støvet af uvidenhed - men jeg kan helt sikkert godt se, at det jo ikke er fordi babyen er kommet ud af dåsen, men fordi det er ting der har siddet DEROPPE der bløder, men det havde jeg virkelig aldrig tænkt over før

Så min verden blev udviddet lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.