Kravle, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2014

Victoria2013

Jeg har stemt blankt - min datter er 8 mdr på mandag og kravler stadig ikke. Hun er heller ikke helt sikker nok til at sidde selv, men vælter stadig nemt.

Hun begyndte også først at trille fra ryg til mave da hun var 6 mdr (og triller stadig ikke fra mave til ryg med vilje), så hun er nok bare lidt doven

Hun kan dog komme lidt rundt - dvs. skubbe sig bagud med armene og komme til siderne. Men at komme fremad det kan hun ikke rigtig endnu, medmindre hun kan bruge et bordben eller noget at hive sig fremad med  så hun skal nok knække den kode! Lige pludselig, så er den der! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Wow - kan slet ikke forestille mig babyer på 5-6 måneder kravle rigtigt 

Vores møvede rundt fra han var 5,5mdr, altså vrikkede med kroppen eller skubbede sig baglæns. Han var 8,5mdr da han kravlede og 12mdr da han gik. 

Anmeld

7. februar 2014

Fine_007

Min søn er slet ikke så hurtig som "super babyerne" herinde

Han fik rigtig styr på kravlingen 9 1/2 måned gammel, d. 24 dec.

Anmeld

7. februar 2014

SjeBets

Har stemt over et år da ingen af mine har kravlet før de gik. Tøsepigen var 10 mdr da hun gik og knægten var 13 mdr hun møvede sig frem på røven og det kunne gå stærkt.

Anmeld

8. februar 2014

Clisolka

Isabella havde siden hun var ca 7 mrd. lavet antræk til kravleriet, men kravle - no way! Hun kravlede først da hun var 10 mrd

Anmeld

9. februar 2014

nielsen80

Omkring 10mdr og gik da hun var en 16mdr.

Synes det tog evigheder, men i virkeligheden er det vist meget gennemsnitligt - man hører bare oftest om de hurtige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.