Kravle, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2014

AnthonsMor

Bell'star skriver:

Ja, som overskriften lyder, hvor gamle var jeres børn, da de begyndte at kunne kravle?

Mulighed for flere svar, hvis I har flere børn

Anthon startede med at kravle lige inden han startede i VS, så han var lige knapt 9 måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2014

Bell'star

JH12 skriver:

To dage inden hun blev 5 måneder begyndte hun at komme rundt

Hold op hvor jeg synes der er mange der er tidligt på den. Men komme rundt, mener du så møve på maven, eller kravle rigtigt på alle fire?

Anmeld

7. februar 2014

Bell'star

Maria-s skriver:

Vores søn begyndte da han var 5 1/2 mdr. Men det tog lige på den anden side af 6 mdr før han havde 100% styr på det

Det var hurtigt.. Min søn er 5 1/2 mdr og han har først lige lært at sidde selv (næsten stabilt)

Anmeld

7. februar 2014

Trekløver(:

Bell'star skriver:

Ja, som overskriften lyder, hvor gamle var jeres børn, da de begyndte at kunne kravle?

Jeg har stemt blankt, da min datter er 6 måneder og ikke kravler endnu. Derimod så kryber hun.

Til jer der skriver, at jeres børn kunne kravle da de var under 6 måneder, var det ikke bare krybe de kunne? De kunne vel ikke 100 procent koordinere arme og ben som en på 8-10 mdr. Det syntes jeg lyder meget vildt

Anmeld

7. februar 2014

Mor til Frederic og Freya

soldater stil ved små 4 mdr og kravlede for fulde fart som 5 mdr...

Anmeld

7. februar 2014

JH12

Bell'star skriver:

Hold op hvor jeg synes der er mange der er tidligt på den. Men komme rundt, mener du så møve på maven, eller kravle rigtigt på alle fire?

Mest møven i starten hvis det skulle gå hurtigt, og ellers kravle.

Anmeld

7. februar 2014

Elgaard73

Her "kommando" kravlede han da han var omkring 5 måneder ( Det der "slæbe maven henover gulvet" kravleri), men der gik lige et par måneder mere, førend at han fik styr på at kravle rigtigt. Han stod længe på alle fire og bare vippede, for så at splatte ud på gulvet igen og jeg tænkte mange gange, at det der lærer han da aldrig. Men lige pludselig så strøg han afsted og så var freden forbi .

Anmeld

7. februar 2014

et-ønske

Hun kravlede da hun var 5 mdr ganske imponerende eftersom hun er født med hofteskred og var fikseret de første 3,5 mdr af hendes liv

Anmeld

7. februar 2014

Palaja

Marie kravlede lige inden hun blev 9 mdr. Hun har aldrig møvet sig frem. Hun er generelt ikke typen der gør noget før hun kan

Jens er 11 mdr om to dage og han kravler faktisk ikke. Han kan godt men foretrækker at humpe sig frem i siddende stilling. Han begynde at mave sig rundt da han var 6 mdr, så han har været mobil i 5 mdr. nu. Det er meget sjældent han kravler på alle fire, heller ikke ved dagplejemor som har gulvtæpper på sære dreng...

Anmeld

7. februar 2014

lottemusen

Bell'star skriver:

Jeg har stemt over et år, fordi han først kravlede rigtig da han var 13. mdr. Men han havde gumpet sig frem på numsen siden han var 10 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.