Anonym skriver:
Som overskriften lyder, kan man så tillade sig at stille krav til dagplejerne? Min søn skal snart starte i dp og skal så ind i en helt anden rytme end den han har nu.
Nu sover han formiddagslur fra omkring kl. 10 og gerne et par timer frem. Næste lur ligger så ca 3 timer efter han står op fra første lur. Når han starter i dp skal han sove morgenlur i stedet og skal så være færdig med denne lur omkring kl. 9. Det i sig selv er lidt en udfordring, for hvad så hvis knægten ikke er træt til at sove kl. 8?
Jeg vil meget gerne have at han sover i hvert fald 1 time, så kan jeg "kræve" at han får lov at sove en time, selvom det så kan betyde, at han først kommer op kl. 9.30?
Håber i kan finde rundt i mit brev 
Du kan snakke med hende, jeg synes ikke at man kan kræve noget.
Du skal huske hun er en om de fire børn, og de har jo aktiviter, og legestuer starter kl.9:30, og hvis din søn skal sove til 9:30 hver dag, tror jeg(døm mig ikk) det kommer til at gå ud over dagen. Det er ligesom når dpmoren skal noget, skal børnene gerne være der senest kl.9.
Men prøv at læg ham kl.8 der hjemme, han vil nok ikke sove så tidligt i starten, men det skal nok komme.. Men der er vel også på et tidspunkt hvor han stopper med at sove om formiddagen.
Hvor gammel er han? Hvor meget sover han om natten og hvad tid kommer han op og vil blive afleveret?
Anmeld