Ej men?! Hvad? "Free bleeding"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.400 visninger
18 svar
33 synes godt om
7. februar 2014

Noneother

Jeg sad lige og læste eb nyhederne, og så faldt jeg lige over denne her, som måtte deles.

http://ekstrabladet.dk/nationen/article2213193.ece

Jeg må sige at jeg synes at de betonfeminister måske har taget den liiige en tand for langt den her gang.
Jeg tror ikke at jeg nogensinde har følt mig dissideret undertrykt af en tampon, og kan slet ikke se hvordan det skulle hjælpe mig eller nogen andre at ligge mig nøgen på sengen "og tænke på min blødning"

Hvad siger i?
Føler i jer undertrykte?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2014

Mor Christa

Det var edermame mærkeligt :O Jeg ville synes det var for ulækkert at rende og bløde på alt ting herhjemme og i alt mit tøj - plus det dufter jo heller ikke ligefrem af blomster!! Naah, ellers tak! Jeg tror jeg vil benytte mig af mine tamponner og bind!
Føler mig BESTEMT ikke undertrykt fordi jeg skal gå med bind når jeg bløder! 

Anmeld

7. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

lol...

synes bestemt ikke det er undertrykkende....

Jeg HADER lugten af mensblod... Kan slet ikke klare det hvis jeg ikke kunne komme væk fra det ved at skifte bind men skulle have det siddende i tøjet...

mangler en bræksmiley...

eeewwwww.....

Skammer mig ikke over at have menstrutation, og er ikke noget jeg hader at have (udover smerterne og lugten)....

Anmeld

7. februar 2014

Julie F

Noneother skriver:

Jeg sad lige og læste eb nyhederne, og så faldt jeg lige over denne her, som måtte deles.

http://ekstrabladet.dk/nationen/article2213193.ece

Jeg må sige at jeg synes at de betonfeminister måske har taget den liiige en tand for langt den her gang.
Jeg tror ikke at jeg nogensinde har følt mig dissideret undertrykt af en tampon, og kan slet ikke se hvordan det skulle hjælpe mig eller nogen andre at ligge mig nøgen på sengen "og tænke på min blødning"

Hvad siger i?
Føler i jer undertrykte?

Ej hvor mega ulækkert og uhygiejnisk! Er på ingen måder undertrykt og åbenbart er jeg ud fra artiklen heller ikke feminist!! Adr:/

Anmeld

7. februar 2014

Kløver

Ha ha ej det er da for langt ude
Jeg ser min da min cyklus som noget positivt og et sundhedstegn når jeg har en stabil cyklus, men dertil til at bære undertrykt for at gå med bind, ej come on. Det handler om jeg ikke bryder mig om at være våd af blod, og så er det bare nemmere at skifte bind end vaske blod af trusserne. Sikke noget fis, så er man lidt for rødstrømper i min verden

Anmeld

7. februar 2014

klmf

Vent lige lidt, jeg skal lige holde op med at grine over hvor latterligt det er....sSynes da det ville mere begrænsende, hvis man ikke kunne bevæge sig frit og på lige vilkår med mænd fordi man skulle ligge deroog filosofere over at bløde. Jesus!

Anmeld

7. februar 2014

Noneother

Wampires skriver:

lol...

synes bestemt ikke det er undertrykkende....

Jeg HADER lugten af mensblod... Kan slet ikke klare det hvis jeg ikke kunne komme væk fra det ved at skifte bind men skulle have det siddende i tøjet...

mangler en bræksmiley...

eeewwwww.....

Skammer mig ikke over at have menstrutation, og er ikke noget jeg hader at have (udover smerterne og lugten)....

Ja lige i det her tilfælde manglede jeg osse bræksmiley.

Det kan da umuligt være behageligt. Hverken for dem der udøver eller for de mennesker der skal omgås de her kvinder.

Anmeld

7. februar 2014

Noneother

lotchen skriver:

Vent lige lidt, jeg skal lige holde op med at grine over hvor latterligt det er....sSynes da det ville mere begrænsende, hvis man ikke kunne bevæge sig frit og på lige vilkår med mænd fordi man skulle ligge deroog filosofere over at bløde. Jesus!

Jeg vidste heller ikke om jeg skulle grine eller skraldgrine da jeg læste det. Føj, for en mærkelig idé at få.

Jeg er med på alt det der kvinderettigheds halløj, men... alligevel. Man bliver nødt til at sætte grænsen et sted.

Anmeld

7. februar 2014

Carina:-)

De trænger vist til et knus og noget opmærksomhed 

Anmeld

7. februar 2014

Anonymo

Der måtte jeg lige trække på smilebåndet

At beskytte tøj mod ens menstruation er ikke ens betydende med at man er undertrykt. Det er det latterligste jeg nogensinde har hørt

Jeg må nok svare nej jeg er ikke undertrykt fordi jeg ikke ligger og koncentrere mig om min menstruation uden at føle jeg bløder over alt... Du godeste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.