Jeg ved at jeg i princippet ikke bestemmer over min ex's weekender med vores barn, MEN!!!
Det er mindre end 2 mdr. siden vi gik fra hinanden, min ex bor hos sin mor hvor han også har samvær med vores barn (4 ud af 14 dage). Problemet er så bare at hver gang min ex har haft Y (mit barn), så har de besøgt en masse venner osv osv. Altsammen mere min ex' behov end Y's!
Jeg kan mærke at Y er usikker når h*n skal hjem til sin far for "hvor skal jeg egentlig være i dag" og jeg spurgte børnehaven om de mærkede noget på Y og uden at jeg havde fortalt hvad jeg tænkte, sagde de nøjagtig det samme!
Alt dette har jeg sagt til min ex og forsøgt at appellere til hans samvittighed og han taler mig bare efter munden..
Nu viser det sig at han i denne weekend (hvor han skal have Y) har valgt at afsætte Y hos sin egen far for at være sammen med en kvinde (som han var mig utro mig - bare lige for at toppe den) og jeg føler at han svigter mit barns følelser og behov! Y har behov for sin far, ikke alle mulige andre pt! H*n er ved at lære sit nye liv at kende og jeg ved ikke hvad jeg skal stille op med at min ex bare vælger at skide på det..
Hvad ville du gøre?! Jeg vil gerne tage vores barn i den weekend, men det tror jeg bare at han stiller sig på bagbenene over!
Jeg er magtesløs, og ulykkelig over at det her nu også rammer mit barn!
Y er 4 år.. Hjæææælp!
Anmeld