Anonym skriver:
Fuck (undskyld mit sprog), sikke en historie! :O Og sikke en "mand"! Hvordan kom du videre? Hvordan fik du det bedre? Og hvordan blev du hel igen?
puha jeg var nede i et stykke tid, men så søgte min eks om vores søn, og han udstillede mig som en meget dårlig mor, der var det så jeg indså at den mand var så ringe at han ikke var værd at være ked af det over han trak mig i retten og det hele... skiderik, så jeg fandt mig en "ven" som også var ved at komme sig over et brud, dog ikke så slemt, men vi hjælp hinanden meget, og jeg brugte meget tid sammen med mine venner når jeg ikke havde ungerne.
et år efter bruddet mødte jeg min "nye" mand, de første stykke tid var jeg ikke god ved ham fordi jeg skulle ikke binde mig for hårdt itl nogen igen, og hvis han vrikkede med øret forkert så droppede jeg ham på stedet, jeg fandt mig ikke i noget.
Efter 2,5 år flyttede vi da sammen og nu her har vi lige fået en datter og har været sammen i 5 år.
Men jeg synes jeg er kommet stærkere ud på den anden side, og har fået enorm meget selvindsigt, generelt hviler jeg meget mere i mig selv efter det brud, jeg brugte også meget tid på at endevende mig selv. Fordi jeg gik længe med den der følelse som du også helt sikkert har ... hvad har jeg ikke som hun har.--- og det skal man bare ikke. Fordi man er sq god nok som man er... men nogle gange holder kærligheden bare ikke, men man vælger så selv hvordan man går ud af et forhold nogle er nogle røvhuller og andre bedre og ærlige omkring det
Anmeld