Jeg synes som udgangspunkt at det er ok, at far plasker lidt med vand for at vænne jeres søn til at der ikke sker noget ved det, der hvor jeg stejler er, at han ikke stopper når jeres søn siger fra! Han lærer jeres søn at han ord ikke betyder noget, og at det er ok at andre overtræder hans grænser! Det kan i værste fald give to meget uheldige udfald, enten bliver han den dreng der er nem at mobbe, fordi han har lært hjemmefra at det er ok, at folk overtræder hans grænser, for når far, som elsker ham gør det, så må alle andre også, for så betyder jeres søns grænser ikke så meget. Alternativt kan jeres søn blive ham der mobber, for det har far lært ham er ok! Det er ok at andre bliver kede af det ud fra det jeres søn siger, for det er far jo ligeglad med.
Jeg håber du på en ordentlig måde kan få fortalt hvordan du har det og hvad det kan gøre ved jeres drengs selvværd. Og lige præcis sammenligningen med da jeres søn slog far! For det er præcis det samme, bare uden fysiske slag, men psykiske.
Anmeld