Frustreret :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2014

Anonym trådstarter

FrkGranger skriver:

Finger for at I snart kan få vished om hvilken Løsning der er bedst...

Men en solstrålehistorie fra mig, Vi prøvede i ca 3 år og havde opgivet, vi kom så til lægen og skulle have taget de prøver der skulle til, og da vi skulle have svar var svaret at de afsluttede undersøgelserne da jeg var gravid 

Så nogle skal bare bruge lidt længere tid...

Tak

Puha, 3 år. Hvordan klarede du det? - Jeg syntes godt det har været et langt år, så syntes det lyder længe

Men er også bange for det er mig "den er gal med" pga. min sygdom. Men ja vides jo ikke endnu. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2014

Miss Church

Anonym skriver:

Ja det er det måske, syntes bare det er så hårdt. Men holder det for mig selv. Og er selvfølgelig glad på venner eller families vegne.

Tusinde tak, vi har brug for et mirakel

Det kan jeg godt forstå. Faktisk fik jeg vildt dårlig samvittighed, da jeg blev gravid. 1 fordi det gik så nemt og 2 fordi jeg blev gravid med tvillinger. Jeg kunne jo ikke selv gøre for det Men fik dårlig samvittighed overfor jer, hvor det er noget bøvl at få lavet den bebs.. 

MEN! Mirakler forekommer  

for jer! 

Anmeld

6. februar 2014

FrkGranger

Anonym skriver:

Tak

Puha, 3 år. Hvordan klarede du det? - Jeg syntes godt det har været et langt år, så syntes det lyder længe

Men er også bange for det er mig "den er gal med" pga. min sygdom. Men ja vides jo ikke endnu. 

Ved det heller ikke, men tror meget af det kom af at min læge blev ved med at holde fast i at nogle skulle bruge længere tid, og ville ikke henvise os før.

Men det tog hårdt på mig og især for de min kæreste og jeg havde været sammen i 5 år (nu 8 1/2) så alle i familien spurgte hvornår vi skulle have børn, det var det tidspunkt det var værst.. 

Anmeld

6. februar 2014

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Det kan jeg godt forstå. Faktisk fik jeg vildt dårlig samvittighed, da jeg blev gravid. 1 fordi det gik så nemt og 2 fordi jeg blev gravid med tvillinger. Jeg kunne jo ikke selv gøre for det Men fik dårlig samvittighed overfor jer, hvor det er noget bøvl at få lavet den bebs.. 

MEN! Mirakler forekommer  

for jer! 

Nej det skal du da ikke have dårlig samvittighed over, det kan man nemlig ikke selv gøre for nej

Men nu fik vi endelig svar på hans prøve, og jeg kan få bestilt en tid ved lægen for at vi kan komme videre

Håber snart det bliver vores tur - og alle de andre som kæmper en kamp 

Anmeld

6. februar 2014

Anonym trådstarter

FrkGranger skriver:

Ved det heller ikke, men tror meget af det kom af at min læge blev ved med at holde fast i at nogle skulle bruge længere tid, og ville ikke henvise os før.

Men det tog hårdt på mig og især for de min kæreste og jeg havde været sammen i 5 år (nu 8 1/2) så alle i familien spurgte hvornår vi skulle have børn, det var det tidspunkt det var værst.. 

Den sætning møder jeg også rigtig tit Og ja den er hård, og hvad svare man lige når folk ikke ved man prøver.

Vi har snakket om at når vi ved hvilket forløb vi skal igennem at fortælle vores forældre det, så de ved hvad der foregår + vi kan støtte os til op ad dem hvis det bliver en lang og hård kamp. 

Anmeld

6. februar 2014

Miss Church

Anonym skriver:

Nej det skal du da ikke have dårlig samvittighed over, det kan man nemlig ikke selv gøre for nej

Men nu fik vi endelig svar på hans prøve, og jeg kan få bestilt en tid ved lægen for at vi kan komme videre

Håber snart det bliver vores tur - og alle de andre som kæmper en kamp 

Det var godt  

Al mulig held og lykke til jer! 

Anmeld

6. februar 2014

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Det var godt  

Al mulig held og lykke til jer! 

Tusinde tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.