Frustreret :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
16 svar
1 synes godt om
4. februar 2014

Anonym trådstarter

Godaften

Bare et lige gyldigt indlæg herfra

Jeg ville bare så inderligt håbe vi snart får en positiv test  Vi har prøvet i et år nu, og er/skal i gang med at finde bedst mulig behandlings mulighed for os. Jeg har fået taget blodprøver og manden skulle gerne få svar på hans sæd prøve i morgen. Jeg har endometriose. 

Glæder mig selvfølgelig til at komme i gang med hvilken behandling som passer os, men hvor ville jeg da ønske det ville ske på naturligvis  

Bliver selvfølgelig glad når andre bliver gravide/føder, men puha et andet sted gør det sgu også lidt ondt, flovt!

Det er vores største ønske, at få en lille baby 

Ja som sagt, et lige gyldigt indlæg, men luft til hjertet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2014

Anonym trådstarter

Hmm hvor træls, manden ringer til lægen for at skulle have et svar på prøven. Også kan hende læge-sekrateren som tager telefonen, ikke finde ud af at tyde de prøver og han kunne først snakke med lægen i morgen

Vi har ventet en hel uge på det svar, så en dag fra eller til burde ikke betyde så meget. Men hold nu op det gør det nu, det er da mega træls/frustrerende 

Anmeld

5. februar 2014

Miss Church

Anonym skriver:

Godaften

Jeg ville bare så inderligt håbe vi snart får en positiv test  Vi har prøvet i et år nu, og er/skal i gang med at finde bedst mulig behandlings mulighed for os. Jeg har fået taget blodprøver og manden skulle gerne få svar på hans sæd prøve i morgen. Jeg har endometriose. 

Glæder mig selvfølgelig til at komme i gang med hvilken behandling som passer os, men hvor ville jeg da ønske det ville ske på naturligvis  

Bliver selvfølgelig glad når andre bliver gravide/føder, men puha et andet sted gør det sgu også lidt ondt, flovt!

Det skal du bestemt ikke være flov over! Det er helt naturligt at man bliver en smule jaloux, når andre får noget, som man inderligt selv ønsker sig! 

Håber snart det lykkedes for jer!

Anmeld

5. februar 2014

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Det skal du bestemt ikke være flov over! Det er helt naturligt at man bliver en smule jaloux, når andre får noget, som man inderligt selv ønsker sig! 

Håber snart det lykkedes for jer!

Ja det er det måske, syntes bare det er så hårdt. Men holder det for mig selv. Og er selvfølgelig glad på venner eller families vegne.

Tusinde tak, vi har brug for et mirakel

Anmeld

5. februar 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Godaften

Forstår jer godt, håber I snart er heldige  

Anmeld

5. februar 2014

Christina91

Jeg kender det godt, især alle følelserne.

Vi startede også for et år siden, og jeg blev faktisk gravid i første forsøg, men det endte desværre i en MA fordi det ikke udviklede sig. Siden er der ikke sket en dyt, og det er meget frusterende!

Jeg synes det er meget svært at vi først godt kunne. Og nu kan vi slet ikke, selvom vi har prøvet alt muligt!

Jeg håber at lykken snart er med jer!

Anmeld

5. februar 2014

Anonym trådstarter

AnnL skriver:

Forstår jer godt, håber I snart er heldige  

Mange tak 

Anmeld

5. februar 2014

Anonym trådstarter

Jeg kender det godt, især alle følelserne.

Vi startede også for et år siden, og jeg blev faktisk gravid i første forsøg, men det endte desværre i en MA fordi det ikke udviklede sig. Siden er der ikke sket en dyt, og det er meget frusterende!

Jeg synes det er meget svært at vi først godt kunne. Og nu kan vi slet ikke, selvom vi har prøvet alt muligt!

Jeg håber at lykken snart er med jer!

Hej. Det er jeg ked af at høre

Puha ja det må være svært, at man så ikke kan igen, når den har været der en gang. Får i så hjælp nu eller prøver i på naturligvis endnu?

Ja venter også bare på at komme i gang og forhåbentlig blive klogere. Og vigtigst af alt få de to gyldne streger 

Håber også lykken snart er med Jer! 

Anmeld

6. februar 2014

FrkGranger

Finger for at I snart kan få vished om hvilken Løsning der er bedst...

Men en solstrålehistorie fra mig, Vi prøvede i ca 3 år og havde opgivet, vi kom så til lægen og skulle have taget de prøver der skulle til, og da vi skulle have svar var svaret at de afsluttede undersøgelserne da jeg var gravid 

Så nogle skal bare bruge lidt længere tid...

Anmeld

6. februar 2014

M&N

Anonym skriver:

Godaften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.