Bio gaia dråber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2014

asff

modesty skriver:

Vi brugte BioGaia præventivt fra min søn var 2 uger og har aldrig haft maveproblemer, og altid haft en overordentligt velfungerende fordøjelse ;-) men om det er på grund af dråberne eller ej, kan jeg jo ikke sige.

Min sundhedsplejerske sagde at det på ingen måder kan skade at give BioGaia dråber, da det jo blot er mælkesyrebakterier. Så jeg ville bare give dem og se om det gør en forskel eller ej. Men jeg tror at det er en god idé at supplere med noget zoneterapi, kender flere der har været glade for det.

Vi prøver med dråber og xoneterapi Tak for svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2014

asff

C8 skriver:

Nu svarer jeg ud fra egen erfaring

Uh, hun skider i forvejen 6-10 gange dagligt, så det tør jeg ikke.

Anmeld

4. februar 2014

L&V

C8 skriver:

Nu svarer jeg ud fra egen erfaring

Jo jo men det er jo lidt ligesom at snakke om frugt når nogle taler om grønsager.. De ting du nævner hjælper ikke på de samme ting

Anmeld

4. februar 2014

C8

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Jo jo men det er jo lidt ligesom at snakke om frugt når nogle taler om grønsager.. De ting du nævner hjælper ikke på de samme ting

Nu var det heller ikke dig jeg svarede men hende som lavede opslaget

Anmeld

4. februar 2014

L&V

asff skriver:

Super, tak for svar

Det var så lidt.. Det er frygteligt når de små har det sådan

Anmeld

4. februar 2014

L&V

C8 skriver:

Nu var det heller ikke dig jeg svarede men hende som lavede opslaget

Men derfor må jeg vel godt sætte spørgsmålstegn ved dit svar når det du nu skrive ikke giver mening

Anmeld

4. februar 2014

C8

Men derfor må jeg vel godt sætte spørgsmålstegn ved dit svar når det du nu skrive ikke giver mening

Det giver udmærket mening ellers ville jeg ikke skrive

Anmeld

4. februar 2014

Mother-love

asff skriver:

Min 3 uger gamle datter har rigtig ondt i maven Hun skriger og er urolig meget af tiden, og trækker benene helt op under sig mens hun vrider sig. Vi har prøvet med lidt sukkervand og kamillete men ingen effekt. De der bio gaia dråber, virker de? Og er der andet jeg kan gøre? Cykler også med hendes ben, så ofte hun tillader. (Jeg ammer)

Isabella var flaskebarn og vi havde rigtig mange problemer med forstoppelse.
Og så købte vi de dråber. Og der var intet fra den dag vi startede. Andet end meget sjældent. Så her har de bestemt virket

Anmeld

4. februar 2014

L&V

C8 skriver:

Det giver udmærket mening ellers ville jeg ikke skrive

Ja oki så siger vi det men movicol og lactuloce er til træg mave og bio gaia er til luft

Anmeld

4. februar 2014

C8

Ja oki så siger vi det men movicol og lactuloce er til træg mave og bio gaia er til luft

Det er nemlig det vi gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.