Bio gaia dråber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.765 visninger
21 svar
4 synes godt om
4. februar 2014

asff

Min 3 uger gamle datter har rigtig ondt i maven Hun skriger og er urolig meget af tiden, og trækker benene helt op under sig mens hun vrider sig. Vi har prøvet med lidt sukkervand og kamillete men ingen effekt. De der bio gaia dråber, virker de? Og er der andet jeg kan gøre? Cykler også med hendes ben, så ofte hun tillader. (Jeg ammer)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2014

cdk29

Kan huske da Nicolai var lille, havde han også ondt i maven forsøgte ALT. Succesen kom da vi tog til zoneterapi, det blev suppleret med Bio Gaia, efter råd fra terapeuten. Men om de har afgørende betydning er forskelligt fra barn til barn.

Jeg vil spørge sundhedsplejesken om du må bruge dem og så se hvad der sker efter et par dage.

Held og lykke med det

Anmeld

4. februar 2014

L&V

asff skriver:

Min 3 uger gamle datter har rigtig ondt i maven Hun skriger og er urolig meget af tiden, og trækker benene helt op under sig mens hun vrider sig. Vi har prøvet med lidt sukkervand og kamillete men ingen effekt. De der bio gaia dråber, virker de? Og er der andet jeg kan gøre? Cykler også med hendes ben, så ofte hun tillader. (Jeg ammer)

Bio gaia hjalp os rigtig meget også var vi lige 2 gange ved en kranio sakral terapeut og bum så havde vi en helt ny og glad dreng med meget bedre mave

Anmeld

4. februar 2014

C8

asff skriver:

Movicol!! Det er det eneste der var virket her. Lactolose's bivirkning er luft i maven og det er ikke lige det man har brug for nu hvor de har så ondt i maven.
I 2 mdr har min dreng haft ondt i maven og har ikke kunnet komme af med sin afføring hver dag (hver 3 dag) men siden han er begyndt på movicol har der intet været siden: maven gør ikke ondt og der er afføring 2-3 gange om dagen

Anmeld

4. februar 2014

modesty

Vi brugte BioGaia præventivt fra min søn var 2 uger og har aldrig haft maveproblemer, og altid haft en overordentligt velfungerende fordøjelse ;-) men om det er på grund af dråberne eller ej, kan jeg jo ikke sige.

Min sundhedsplejerske sagde at det på ingen måder kan skade at give BioGaia dråber, da det jo blot er mælkesyrebakterier. Så jeg ville bare give dem og se om det gør en forskel eller ej. Men jeg tror at det er en god idé at supplere med noget zoneterapi, kender flere der har været glade for det.

Anmeld

4. februar 2014

modesty

C8 skriver:

Movicol!! Det er det eneste der var virket her. Lactolose's bivirkning er luft i maven og det er ikke lige det man har brug for nu hvor de har så ondt i maven.
I 2 mdr har min dreng haft ondt i maven og har ikke kunnet komme af med sin afføring hver dag (hver 3 dag) men siden han er begyndt på movicol har der intet været siden: maven gør ikke ondt og der er afføring 2-3 gange om dagen

Giver du flaske?

For jeg ville aldrig give Movicol som det første til et ammebarn før andre muligheder var prøvet, så det er måske ikke lige dét råd TS har brug for på nuværende tidspunkt.

Anmeld

4. februar 2014

L&V

C8 skriver:

Nu er det 2 ret forskellige ting man bruger bio gaia og movicol og lactuloce til.. Så måske ikke så nyttigt..

Anmeld

4. februar 2014

C8

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Nu er det 2 ret forskellige ting man bruger bio gaia og movicol og lactuloce til.. Så måske ikke så nyttigt..

Nu svarer jeg ud fra egen erfaring

Anmeld

4. februar 2014

asff

cdk29 skriver:

Kan huske da Nicolai var lille, havde han også ondt i maven forsøgte ALT. Succesen kom da vi tog til zoneterapi, det blev suppleret med Bio Gaia, efter råd fra terapeuten. Men om de har afgørende betydning er forskelligt fra barn til barn.

Jeg vil spørge sundhedsplejesken om du må bruge dem og så se hvad der sker efter et par dage.

Held og lykke med det

vi vil også prøve zoneterapi

Anmeld

4. februar 2014

asff

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Bio gaia hjalp os rigtig meget også var vi lige 2 gange ved en kranio sakral terapeut og bum så havde vi en helt ny og glad dreng med meget bedre mave

Super, tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.