Vil ikke sidde i sin vogn ):

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2014

Giraffen

Anonym skriver:

Åh de kære toddler! Min lille sønnemand på hhv, to et halvt nægter simpelthen at sidde i sin klapvogn, han vil hellere gå. Og sådan har det været i over et år nu! 

Hvad søren gør jeg? han bliver hysterisk hvis han kommer i vognen. 

Han får lov at gå rundt, og tage bussen med mig rundt, men på længere ture fx strøgtur bliver det et HELVEDE!! for så bliver han pludselig træt i benene og så skal jeg til at bærer den kæmpe dreng med min lille krop, med flere indkøbsposer.

Hvad søren gør jeg?! Det er jo for dårligt at vi ikke kan komme på lange ture uden at jeg skal være helt ødelagt i ryggen af at bærer min store dreng og jeg gør det jo gerne, men hold op det ville være nemmere med den dumme klapvogn.. 

Kære kvinder, kom med nogle råd! 

Mange hilsner, fra moren med både barn og poser på slæb.

kan I evt finde en lille klapvogn, som er let at tage med?
alternativt tænker jeg at tage klapvogen med og sætte et bånd i og så lære ham, at han må gå selv hvis han holder i snoren - og så ka tasker osv være i klapvognen
Hvis det var her, så ville jeg tvinge hende i vognen hvis ikke hun holdte ved snoren vi har også enkelte gange haft en bamse siddende i klapvognen for så synes hun det var hyggeligere at holde ved vognen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2014

TNBC

Babymor1013 skriver:

Sådan har jeg det også! Hellere en skrigende pige end en bil foran hende 

Her bruger hun stort set ikke sin klapvogn mere (3 år), medmindre vi er på lang tur og hun bliver træt i benene (ingen bil)  Hun er blevet så god til at gå ved siden af barnevognen og holde fast - og i det tilfælde er det altså svært også at have en klapvogn med, hvis jeg går alene med begge unger  Hvis ikke hun holder fast enten i vores hænder eller barnevogn/klapvogn, hvor der kører mange biler, jamen så er det op i klapvognen 

Ja for de løber sku hurtigt de små.

Hvad gør du så når du har begge med og hun ikke går pænt?? Jeg tænker hvis Oliver ligger i barnevogn..

Anmeld

4. februar 2014

Clisolka

Yurie skriver:

Ja for de løber sku hurtigt de små.

Hvad gør du så når du har begge med og hun ikke går pænt?? Jeg tænker hvis Oliver ligger i barnevogn..

Yes, de små ben kan lige pludseligt løbe hurtigt 

Indtil videre er jeg ikke taget på langtur med begge - uden kæresten  

Hvis det er til/fra børnehaven, så er der heldigvis ikke ret langt, max 10 min på hendes gåben, men bilerne kan stadig køre stærkt - så tager jeg smutvejen igennem boligkvarteret, hvor der er mange blokke, men væk fra bilerne  Et par enkelte gange har hun siddet på barnevognen 

Anmeld

4. februar 2014

TNBC

Babymor1013 skriver:

Yes, de små ben kan lige pludseligt løbe hurtigt 

Indtil videre er jeg ikke taget på langtur med begge - uden kæresten  

Hvis det er til/fra børnehaven, så er der heldigvis ikke ret langt, max 10 min på hendes gåben, men bilerne kan stadig køre stærkt - så tager jeg smutvejen igennem boligkvarteret, hvor der er mange blokke, men væk fra bilerne  Et par enkelte gange har hun siddet på barnevognen 

Ja de sku hurtige.. Det er utroligt at så små ben kan løbe så hurtigt, endda nogen gange hurtigere end en selv..

Ok, det er fordi jeg skal passe en dreng på 16måneder og så lillebror/søster, og tænker lidt når vi skal gå frem og tilbage(der er vist ikke mange biler, da det en lille by) men tænker også når han bliver træt.. ved ikke lige hvad forældrene har af køretøj, fordi jeg vil jo gerne kunne gå ud med dem, så de får frisk luft og drengen får oplevet noget..

Anmeld

4. februar 2014

Sitrani

Anonym skriver:

Åh de kære toddler! Min lille sønnemand på hhv, to et halvt nægter simpelthen at sidde i sin klapvogn, han vil hellere gå. Og sådan har det været i over et år nu! 

Hvad søren gør jeg? han bliver hysterisk hvis han kommer i vognen. 

Han får lov at gå rundt, og tage bussen med mig rundt, men på længere ture fx strøgtur bliver det et HELVEDE!! for så bliver han pludselig træt i benene og så skal jeg til at bærer den kæmpe dreng med min lille krop, med flere indkøbsposer.

Hvad søren gør jeg?! Det er jo for dårligt at vi ikke kan komme på lange ture uden at jeg skal være helt ødelagt i ryggen af at bærer min store dreng og jeg gør det jo gerne, men hold op det ville være nemmere med den dumme klapvogn.. 

Kære kvinder, kom med nogle råd! 

Mange hilsner, fra moren med både barn og poser på slæb.

Da du i forvejen går så meget med ham, og han får lov på andre tidspunkter, så synes jeg ikke du skal lade ham bestemme det! Du ved jo, at han blir træt i benene, så ta klapvognen med og lad ham gå det han kan og sæt ham op i den når han bliver telt, også selvom han hellere vil bære! Det går jo ikke at du får en rygskade, desuden er det tilladt at børn skriger lidt indimellem når de ikke får deres vilje

Anmeld

4. februar 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min søn løber også væk, hvis man ikke har fat i ham.
Jeg har sådan en http://www.amazon.co.uk/Littlelife-Toddler-Daysack -Exciting-Designs/dp/B00CMS0MYC/ref=sr_1_57?ie=UTF 8&qid=1391530148&sr=8-57&keywords=safe ty+harness
til ham, og der er aldrig problemer med at få den på - han elsker den

Måske var det en ide?

Anmeld

4. februar 2014

Clisolka

Yurie skriver:

Ja de sku hurtige.. Det er utroligt at så små ben kan løbe så hurtigt, endda nogen gange hurtigere end en selv..

Ok, det er fordi jeg skal passe en dreng på 16måneder og så lillebror/søster, og tænker lidt når vi skal gå frem og tilbage(der er vist ikke mange biler, da det en lille by) men tænker også når han bliver træt.. ved ikke lige hvad forældrene har af køretøj, fordi jeg vil jo gerne kunne gå ud med dem, så de får frisk luft og drengen får oplevet noget..

Heldigvis stopper hun op når jeg siger stop. Jeg øver hver dag den med at kigge efter biler på begge sider, kommer der en, så bliver hun stående, men en af os har hende stadig i hånden 

Du må få forhørt dig hvad forældrene har af køretøj, og hvordan de gør 

Anmeld

4. februar 2014

TNBC

Babymor1013 skriver:

Heldigvis stopper hun op når jeg siger stop. Jeg øver hver dag den med at kigge efter biler på begge sider, kommer der en, så bliver hun stående, men en af os har hende stadig i hånden 

Du må få forhørt dig hvad forældrene har af køretøj, og hvordan de gør 

ja men skal jo lære dem det

De ved det nok ikke endnu, den lille er ikke født endnu, først næste måned, noget tid før jeg starter Men de har nok tænkt over det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.