Vil ikke sidde i sin vogn ):

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.486 visninger
18 svar
6 synes godt om
4. februar 2014

Anonym trådstarter

Åh de kære toddler! Min lille sønnemand på hhv, to et halvt nægter simpelthen at sidde i sin klapvogn, han vil hellere gå. Og sådan har det været i over et år nu! 

Hvad søren gør jeg? han bliver hysterisk hvis han kommer i vognen. 

Han får lov at gå rundt, og tage bussen med mig rundt, men på længere ture fx strøgtur bliver det et HELVEDE!! for så bliver han pludselig træt i benene og så skal jeg til at bærer den kæmpe dreng med min lille krop, med flere indkøbsposer.

Hvad søren gør jeg?! Det er jo for dårligt at vi ikke kan komme på lange ture uden at jeg skal være helt ødelagt i ryggen af at bærer min store dreng og jeg gør det jo gerne, men hold op det ville være nemmere med den dumme klapvogn.. 

Kære kvinder, kom med nogle råd! 

Mange hilsner, fra moren med både barn og poser på slæb.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2014

Mother-love

Anonym skriver:

Åh de kære toddler! Min lille sønnemand på hhv, to et halvt nægter simpelthen at sidde i sin klapvogn, han vil hellere gå. Og sådan har det været i over et år nu! 

Han får lov at gå rundt, og tage bussen med mig rundt, men på længere ture fx strøgtur bliver det et HELVEDE!! for så bliver han pludselig træt i benene og så skal jeg til at bærer den kæmpe dreng med min lille krop, med flere indkøbsposer.

Hvad søren gør jeg?! Det er jo for dårligt at vi ikke kan komme på lange ture uden at jeg skal være helt ødelagt i ryggen af at bærer min store dreng og jeg gør det jo gerne, men hold op det ville være nemmere med den dumme klapvogn.. 

Selvom Isabella heller ikke gider klapvognen tager vi den med hvis vi skal på længere ture. For når hun bliver træt vil hun op i den.
Og ellers bliver den brugt til opbevaring af ting og sager

Anmeld

4. februar 2014

Anonym trådstarter

Havanagila skriver:

Selvom Isabella heller ikke gider klapvognen tager vi den med hvis vi skal på længere ture. For når hun bliver træt vil hun op i den.
Og ellers bliver den brugt til opbevaring af ting og sager

Jeg kan bare ikke både gå rundt med en stor klapvogn og så holde ham i hånden  Been there, done that.. Han stikker simpelthen af hvis han ikke bliver holdt ved, og det føles bare somom den er i vejen og på slæb

Anmeld

4. februar 2014

Mother-love

Anonym skriver:

Jeg kan bare ikke både gå rundt med en stor klapvogn og så holde ham i hånden  Been there, done that.. Han stikker simpelthen af hvis han ikke bliver holdt ved, og det føles bare somom den er i vejen og på slæb

Her tager Isabella fat i vognen. Det kommer ovre fra vs. For det er ikke noget hun har lært af os. Kunne det ikke være en mulighed at få ham til at holde fast i vognen?

Anmeld

4. februar 2014

TNBC

Anonym skriver:

hvad er det for en klapvogn?
jeg tror der er mange børn der ikke vil sidde i den, de bil hellere gå, det er meget sjovere
Min nevø ville heller ikke, han fik lov til at gå, men jeg fortalte ham, at hvis han ikke kunne gå pænt, så kom han i klapvognen og det bestemte jeg, og når han så ikke gik pænt, kom han derop, og så måtte han brokke sig, men det er mig der bestemmer. Jeg vil hellere have at han skriger, end at jeg ender med at han løber ud foran en bil eller bliver væk.

Anmeld

4. februar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg har klapvogn med uanset. Så styrer jeg den med den ene hånd og holder min dreng i den anden hånd.

Anmeld

4. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Tænker det er okay at han vil gå selv, men så er det også tid til at lære at holde i hånden!  

vores er 2,3 og elsker også at gå selv. og det får han lov til på det ene præmis at man så skal holde mor/far i hånden der hvor der er trafik i nærheden! Og hvis han ikke vil, fortæller jeg ham at det er farligt og så må han komme i vognen. ja, det har givet nogen hysteriske episoder, men det har også resulteret i at han er blevet vildt god til at holde i hånd når vi skærer igennem og siger "det SKAL du". Men vi har stadig klapvognen med overalt, for nogen gange fortryder han at han ville gå eller nægter alligevel at holde i hånd (dog sjældent efterhånden)

Anmeld

4. februar 2014

Jibbe

En bæresele? Man kan få en der hedder Boba air til børn op til 20 kg og den vejer intet og kan pakkes i en lille pose. Man kan også bære på ryggen med den. Og den støtter så godt at man ikke får ondt.
Mine drenge er ligesådan og vi har brugt både en fastvikle og en vikletai istedet. Det er lidt mere avancerede bæreseler/vikler

Du kan se den her http://tidsel.dk/boba3g?catalogue_selected=388951_ 43659#388951

Anmeld

4. februar 2014

Clisolka

Yurie skriver:

hvad er det for en klapvogn?
jeg tror der er mange børn der ikke vil sidde i den, de bil hellere gå, det er meget sjovere
Min nevø ville heller ikke, han fik lov til at gå, men jeg fortalte ham, at hvis han ikke kunne gå pænt, så kom han i klapvognen og det bestemte jeg, og når han så ikke gik pænt, kom han derop, og så måtte han brokke sig, men det er mig der bestemmer. Jeg vil hellere have at han skriger, end at jeg ender med at han løber ud foran en bil eller bliver væk.

Sådan har jeg det også! Hellere en skrigende pige end en bil foran hende 

Her bruger hun stort set ikke sin klapvogn mere (3 år), medmindre vi er på lang tur og hun bliver træt i benene (ingen bil)  Hun er blevet så god til at gå ved siden af barnevognen og holde fast - og i det tilfælde er det altså svært også at have en klapvogn med, hvis jeg går alene med begge unger  Hvis ikke hun holder fast enten i vores hænder eller barnevogn/klapvogn, hvor der kører mange biler, jamen så er det op i klapvognen 

Anmeld

4. februar 2014

lineog4

Da de var små havde jeg altid klapvogn også selvom de hellere ville gå. Gik vi hvor der var trafik var det holde i styret, hånden eller op i klapvognen og det var en af de ting som ikke var til diskussion - et par gange hvor de prøvede og så vidste de at mor mente det og de diskuterede ikke mere.

Var det et sted uden trafik fik de selvsagt lov at løbe.

Vi bor midt i byen så har været essentielt de lærte at trafik er noget man har respekt for og man i trafikken hører hundrede procent efter hvad de voksne siger og man ALTID holder i hånden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.