Må børnene selv bestemme...? Værelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2014

Mamalou

Noahmor skriver:

åh, en lidelsesfælle. Bryder mig absolut ikke om tøj med Spiderman og lignende, men nu er sønnen startet i børnehave og han er såå misundelig på de andres Spiderman trøjer. han har længe haft noget nattøj med det, men er nok snart nødt til at give mig med bluser. 

Ja det er frygtelig Jeg har "givet mig" en lille smule. Min søn har nogle trøjer med dinosaurs (elsker dinosaurs) selvom jeg ikke synes de er kønne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2014

Troldemommi

lineog4 skriver:

Sidder og knokler bag ved symaskinen. Drengenes værelser er i gang med en modernisering, så der bliver mere dit og mit over det for synes de pludselig rykker fra hinanden. Eller rettere jeg synes de skal have lov at rykke fra hinanden. 

Og man laver ikke drengenes værelse uden der også falder noget af til datter - det er en førstefødselsret 

Men jeg sidder og griner af mig selv, og vil andre tæt på mig også, for det er bare ikke min stil der bliver syet i. Den store dreng fik selv lov at vælge stof til forhæng på seng = mørkeblåt med stjerner, madras med stjerner. Det er der det ikke meget retro farvelade blomster Line over. Og den lille har valgt tæppe med veje og skilte - hov igen hvor blev flower power af? Har så kastet lidt smølfe retro stof ind i bunken, men alligevel. 

Retro Line har overgivet sig og givet dem et IKEA værelse 

Og min datter tør slet ikke begynde på hendes stil 

hvor meget har jeres poder at skulle have sagt når det handler om indrettelsen af værelset og også tøj forresten ir jeg også snart giver op 

da jeg lavede Johannes værelse blev det meget lyserødt, og Johanne elsker det, og jeg elsker det, min mand syntes det ligner indersiden af en candyfloss  

Monica

Anmeld

3. februar 2014

Pcokate

lineog4 skriver:

Sidder og knokler bag ved symaskinen. Drengenes værelser er i gang med en modernisering, så der bliver mere dit og mit over det for synes de pludselig rykker fra hinanden. Eller rettere jeg synes de skal have lov at rykke fra hinanden. 

Og man laver ikke drengenes værelse uden der også falder noget af til datter - det er en førstefødselsret 

Men jeg sidder og griner af mig selv, og vil andre tæt på mig også, for det er bare ikke min stil der bliver syet i. Den store dreng fik selv lov at vælge stof til forhæng på seng = mørkeblåt med stjerner, madras med stjerner. Det er der det ikke meget retro farvelade blomster Line over. Og den lille har valgt tæppe med veje og skilte - hov igen hvor blev flower power af? Har så kastet lidt smølfe retro stof ind i bunken, men alligevel. 

Retro Line har overgivet sig og givet dem et IKEA værelse 

Og min datter tør slet ikke begynde på hendes stil 

hvor meget har jeres poder at skulle have sagt når det handler om indrettelsen af værelset og også tøj forresten ir jeg også snart giver op 

vores søn er med ind over tøj og værelse. Det er fedt at mærke personligheden på den måde (inden for prisrammen). Fx har han en gren som gardinholder, træstamme som bord og stole, ynglingsfigure på væggen,knald rødt gulvtæppe, gardiner og sengetøj m.m.For det er hans stil

Anmeld

3. februar 2014

LinLin

Jeg køber stadig tøj til begge uden at spørge (de er 3 og 7), lægger tøj frem og der er aldrig brok. Dog har min ældste idag sagt at han gerne vil have sin angry birds trøje på hjem til sin far på fredag

Jeg køber tøj og ting jeg synes er fedt, men jeg har nok også en lidt barnlig, pangfarve, tegnefilms-smag som er helt i tråd med to friske drenges

Anmeld

3. februar 2014

An&Jo

Køber gerne tøj uden de er med.. Når det kommer til sko er de med, jeg finder dog nogle valgmuligheder til dem.. Herhjemme er der INTET med Disney eller andre tegneserier, kan ikke fordrage det og går bevidst udenom det.. Når drengene en sjælden gang spørger til det fordi vi er inde i byen, kan keg godt finde på at sige at det ikke findes i deres str..

Måske nogen synes det er ondt, men jeg kan simpelthen ikke tåle at se på det..

Her er drengene snart 4 og 6 og jeg bestemmer helt og holdent hvad de får af tøj og hvordan deres værelser ser ud.. Til gengæld har de aldrig sagt et ondt ord om det jeg har lavet til dem, de elsker deres værelser og synes bare de er fede

Anmeld

3. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea fik nyt stort pige værelse i sommer, lige inden hun blev 5 år.

Hun ville ha postkasserøde væge, og det syntes jeg måske ik helt var så fedt.... Så jeg fik fat i et farvekort i forskellige lys lyserøde, lilla osv. Hun endte med at vælge en der hed rasberry pink, som er ret flot, men temmlig pink, så lidt vildt fik hun det da alligevel!

Hun ville også gerne har princesse gardiner, så det syede jeg til hende. Så her har hun selv fået lov til at bestemme en del, syntes jeg! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.