lineog4 skriver:
Sidder og knokler bag ved symaskinen. Drengenes værelser er i gang med en modernisering, så der bliver mere dit og mit over det for synes de pludselig rykker fra hinanden. Eller rettere jeg synes de skal have lov at rykke fra hinanden.
Og man laver ikke drengenes værelse uden der også falder noget af til datter - det er en førstefødselsret 
Men jeg sidder og griner af mig selv, og vil andre tæt på mig også, for det er bare ikke min stil der bliver syet i. Den store dreng fik selv lov at vælge stof til forhæng på seng = mørkeblåt med stjerner, madras med stjerner. Det er der det ikke meget retro farvelade blomster Line over. Og den lille har valgt tæppe med veje og skilte - hov igen hvor blev flower power af? Har så kastet lidt smølfe retro stof ind i bunken, men alligevel.
Retro Line har overgivet sig og givet dem et IKEA værelse 
Og min datter tør slet ikke begynde på hendes stil 
hvor meget har jeres poder at skulle have sagt når det handler om indrettelsen af værelset og også tøj forresten ir jeg også snart giver op 
Haha kender det... Jeg har en datter på 2,5 år, og hun vil helst havde ballerina skørt eller prinsessekjole på... Hver dag! Det er okay med mig som oftest får hun lov, men engang inellem sys jeg godt de kjoler må få en lille pause 
Inde på hende værelse har hun ikke bestemt noget selv endnu
Der vil jeg gerne have det ser pænt ud og ikke for pink og lyserødt.... Desuden er hun jo egentlig også ligeglad og siger kun noget, hvis hun blir spurgt, mht. farver eller lign. Så gider ikke involvere hende før hun giver udtryk for at hun vil være med og er interesseret.... Jeg er selv glad for Ikea, synes de har mange forskellige stilarter, og man kan mixe som man selv vil og synes.... Med tøj giver jeg hende som regel det på jeg synes klæder hende og passer sammen, hun er jo ikke så gammel, men kommer da nogen gange med "neeej ikke den!!" Om morgenen, men så siger jeg bare "jamen det skal du".. Andre gange spørger jeg hende, hvis vi fx har god tid.. Generelt synes jeg ikke så små uner skal have medbestemmelse isådan en grad at mor eller far kun retter sig efter det.. Men synes da det lyder som et fint drengeværelse de har valgt
Børn må også gerne sætte it præg, og eftersom du selv syer er det jo perfekt, at dufkan sy noger ny efter deres smag, når de bliver trætte af det....
uh det blev langt og uden afsnit.... Hehe...