Mit underliv lugter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2014

Isabella_mor

ano14316 skriver:

Ligegyldigt hvad jeg prøvede hjalp det kun kortvarrigt da det var hormonerne der var skyld i ubalancen..

ja. Jeg har hørt om problemet hos andre. 

Det er smadder hamrende irriterende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2014

Isabella_mor

Februar-Baby<3 skriver:

Tror bestemt ikke det er svamp, svamp klør men giver ikke en grim lugt.. Synes du skal søge læge, måske det er skedekatar??

svamp oppe i skeden klør nødvendigvis ikke, det gør det hvis det sidder på kønslæberne eller rundt i skedeåbningen. 

Hvis der kommer en gullig/hvid hytteostagtig masse ud, er det med garanti svamp. Hvilket kan behandles med håndkøbsmedicin.. 

Anmeld

2. februar 2014

...,

Isabella_mor skriver:

svamp oppe i skeden klør nødvendigvis ikke, det gør det hvis det sidder på kønslæberne eller rundt i skedeåbningen. 

Hvis der kommer en gullig/hvid hytteostagtig masse ud, er det med garanti svamp. Hvilket kan behandles med håndkøbsmedicin.. 

Kender udemærket til svamp

Anmeld

2. februar 2014

Papillon

Smut til lægen Jeg synes mest, det lyder som skedekatar eller noget bakterielt, ikke som svamp, men lægen giver nok et mere korrekt bud. 

Anmeld

2. februar 2014

Zelinasmor

Det lyder som skedekatar. Smut til lægen, hvis det er dét, så får du en recept på en pille du skal tage. Og så forsvinder det 

Anmeld

2. februar 2014

Mortilxx

Jeg ville tage til lægen Mit bud ville være svamp eller skedekatar. Hvis det er skedekatar virker Cannesten desværre ikke, og så er det altså en anelse træls og have "spildt" 150-200 kr hvis det faktisk ikke er det der er problemet.

Anmeld

3. februar 2014

C8

Anonym skriver:

Jeg har gennem længere tid haft en fæl lugt fra underlivet. Det kommer med mellemrum. Har gulligt udflåd. Ingen gener udover lugtgener. Bør gå til lægen det ved jeg. Men andre som har haft samme problem? Nogle råd? Det går mig naturligvis på. Kan lugte mig selv gennem bukser nogle gange det er ikke spor rart.

Det lyder som svamp. Du skal helt bestemt gå til lægen, da det ikke går væk af sig selv.

Anmeld

3. februar 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Jeg har gennem længere tid haft en fæl lugt fra underlivet. Det kommer med mellemrum. Har gulligt udflåd. Ingen gener udover lugtgener. Bør gå til lægen det ved jeg. Men andre som har haft samme problem? Nogle råd? Det går mig naturligvis på. Kan lugte mig selv gennem bukser nogle gange det er ikke spor rart.

Du skal til lægen, jeg vil satse min hat på du enten har klamydia, eller også en bakterie.... Og tror mig er det den bakterie bliver det IKKE bedre, mit blev så slemt at jeg ikke kunne gå nogen steder til sidst fordi det lugtede sådan.... 

Anmeld

3. februar 2014

Lilotte87

Synes ikke det lyder som svamp, men som skedekatar. Ring til lægen. 

Anmeld

3. februar 2014

Anonym trådstarter

Mange tak for jeres svar. Jeg må kontakte min læge. tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.