Mit underliv lugter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.376 visninger
19 svar
2 synes godt om
2. februar 2014

Anonym trådstarter

Jeg har gennem længere tid haft en fæl lugt fra underlivet. Det kommer med mellemrum. Har gulligt udflåd. Ingen gener udover lugtgener. Bør gå til lægen det ved jeg. Men andre som har haft samme problem? Nogle råd? Det går mig naturligvis på. Kan lugte mig selv gennem bukser nogle gange det er ikke spor rart.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2014

Leob

Anonym skriver:

Jeg har gennem længere tid haft en fæl lugt fra underlivet. Det kommer med mellemrum. Har gulligt udflåd. Ingen gener udover lugtgener. Bør gå til lægen det ved jeg. Men andre som har haft samme problem? Nogle råd? Det går mig naturligvis på. Kan lugte mig selv gennem bukser nogle gange det er ikke spor rart.

Tag på apotektet og køb vivag (mener jeg det hedder)... De er mod svamp.. Virker det ikke så gå til lægen  

Anmeld

2. februar 2014

Anonym trådstarter

Leob skriver:

Tag på apotektet og køb vivag (mener jeg det hedder)... De er mod svamp.. Virker det ikke så gå til lægen  

Jeg mener da ik de er mod svamp. Er det ikke mælkesyrebakterier? Jeg bruger dem også og de kan holde det lidt nede. Men ja jeg bør nok kontakte min læge.

Anmeld

2. februar 2014

Isabella_mor

du skal købe en tablet mod svamp. Cannesten.. den skal føres op i skeden med en stav..  den kan du købe i håndkøb. ingen grund til lægen hvis ikke det er et problem der kommer igen og igen efter behandling..

Anmeld

2. februar 2014

Leob

Anonym skriver:

Jeg mener da ik de er mod svamp. Er det ikke mælkesyrebakterier? Jeg bruger dem også og de kan holde det lidt nede. Men ja jeg bør nok kontakte min læge.

Det kan godt være, jeg brugte dem da jeg havde svamp og det gik i hvert fald væk  

Anmeld

2. februar 2014

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

du skal købe en tablet mod svamp. Cannesten.. den skal føres op i skeden med en stav..  den kan du købe i håndkøb. ingen grund til lægen hvis ikke det er et problem der kommer igen og igen efter behandling..

Må jeg prøve. Tak

Anmeld

2. februar 2014

ano14316

Anonym skriver:

Har du skiftet prævention?

Jeg døjede med det samme i flere år, så stoppede jeg på p-piller og så gik det andet væk..

Anmeld

2. februar 2014

Isabella_mor

ano14316 skriver:

Har du skiftet prævention?

Jeg døjede med det samme i flere år, så stoppede jeg på p-piller og så gik det andet væk..

jeg fik svamp konstant da jeg havde kobberspiral... 

men en stikpille til skeden tager og løser problemet effektivt... den genopretter mælkesyre balancen i skeden. 

Anmeld

2. februar 2014

...,

Tror bestemt ikke det er svamp, svamp klør men giver ikke en grim lugt.. Synes du skal søge læge, måske det er skedekatar??

Anmeld

2. februar 2014

ano14316

Isabella_mor skriver:

jeg fik svamp konstant da jeg havde kobberspiral... 

men en stikpille til skeden tager og løser problemet effektivt... den genopretter mælkesyre balancen i skeden. 

Ligegyldigt hvad jeg prøvede hjalp det kun kortvarrigt da det var hormonerne der var skyld i ubalancen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.