Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har gennem længere tid haft en fæl lugt fra underlivet. Det kommer med mellemrum. Har gulligt udflåd. Ingen gener udover lugtgener. Bør gå til lægen det ved jeg. Men andre som har haft samme problem? Nogle råd? Det går mig naturligvis på. Kan lugte mig selv gennem bukser nogle gange det er ikke spor rart.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg har gennem længere tid haft en fæl lugt fra underlivet. Det kommer med mellemrum. Har gulligt udflåd. Ingen gener udover lugtgener. Bør gå til lægen det ved jeg. Men andre som har haft samme problem? Nogle råd? Det går mig naturligvis på. Kan lugte mig selv gennem bukser nogle gange det er ikke spor rart.
Tag på apotektet og køb vivag (mener jeg det hedder)... De er mod svamp.. Virker det ikke så gå til lægen
Leob skriver: Tag på apotektet og køb vivag (mener jeg det hedder)... De er mod svamp.. Virker det ikke så gå til lægen
Jeg mener da ik de er mod svamp. Er det ikke mælkesyrebakterier? Jeg bruger dem også og de kan holde det lidt nede. Men ja jeg bør nok kontakte min læge.
du skal købe en tablet mod svamp. Cannesten.. den skal føres op i skeden med en stav.. den kan du købe i håndkøb. ingen grund til lægen hvis ikke det er et problem der kommer igen og igen efter behandling..
Anonym skriver: Jeg mener da ik de er mod svamp. Er det ikke mælkesyrebakterier? Jeg bruger dem også og de kan holde det lidt nede. Men ja jeg bør nok kontakte min læge.
Det kan godt være, jeg brugte dem da jeg havde svamp og det gik i hvert fald væk
Isabella_mor skriver: du skal købe en tablet mod svamp. Cannesten.. den skal føres op i skeden med en stav.. den kan du købe i håndkøb. ingen grund til lægen hvis ikke det er et problem der kommer igen og igen efter behandling..
Må jeg prøve. Tak
ano14316 skriver: Har du skiftet prævention?Jeg døjede med det samme i flere år, så stoppede jeg på p-piller og så gik det andet væk..
Har du skiftet prævention?Jeg døjede med det samme i flere år, så stoppede jeg på p-piller og så gik det andet væk..
jeg fik svamp konstant da jeg havde kobberspiral...
men en stikpille til skeden tager og løser problemet effektivt... den genopretter mælkesyre balancen i skeden.
Isabella_mor skriver: jeg fik svamp konstant da jeg havde kobberspiral... men en stikpille til skeden tager og løser problemet effektivt... den genopretter mælkesyre balancen i skeden.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128