Miamaja skriver:
sikke lille du var.
Hvis du har lyst til at fortaelle.. hvorfor blev du trangsfjernet og er det noget dine foraeldre rettede op paa eller ej??
Jo kan da godt fortælle hvorfor jeg blev fjernet...
Mine forældres løn gik til fars daglig druk af øl... Mig og mine søskende fik ikke hvad vi kunne spise, vi fik lov til at gå rundt i den samme blev i flere timer uanset om vi havde tisset eller skidt... De gad ikke skifte os... De gjorde det når de havde tid og lyst...
Min storesøster har ikke samme far som mig og min lillesøster... Min far lavede sex overgreb på min storesøster op til flere gange, og vores mor vil ikke tro på det og tror stadig ikke på det... Han kom i fængsel for det i 5 måneder - Efter min mening er det bare alt for lidt... Hvis det stod til mig, skulle han være derinde til han døde...
Vores mor blev ved med at leve med ham... Jeg kan ikke tilgive hende for det den dag idag overhovedet og kommer aldrig til det... Og slet ikke den måde som hun har passet os unger sammen med vores far...
Op til flere gange havde vores far prøvet at begik selvmord - Uden held... Men det lykkes for ham en dag i 1995... Og jeg har det godt med han ikke er her... Hvad skulle jeg bruge ham til...
Den dag idag, snakker jeg yderst sjældent med min mor... Mine 2 søskende har hele tiden sagt at de gad bare ikke snakke med vores mor mere, men de kommer hos hende flere gange om ugen... Men deres valg.. Jeg husker tydeligt at de sagde de ikke vil have noget med hende at gøre på grund af alt det... Men igen deres valg - Jeg vil slet ikke forhindre dem i noget... Jeg har mit valg, til hvorfor jeg ikke snakker med hende så tit osv...
En ting er helt sikkert, min mor får ikke lov til at passe Julie...
Her er den da næsten kort fortalt..
Anmeld