Min søster meldte sine naboer. De var begge alkoholikere, og har 3 børn sammen. De tog børnene med til drukgilder, og da deres yngste var nyfødt sad hun og ammede mens hun både drak og røg. Men ikke nok med det, så tæskede de løs på hinanden foran børnene.
Det fandt min søster og mand så først ud af, da den ældste ringede efter dem kl 1.30 om natten. Faderen ville banke moderen med en planke med søm i. Min svoger fløj ud af døren i nattøj, og løb hen og fik den vristet fra ham. Derefter tog de alle tre børn med hjem, og meldte dagen efter naboerne til kommunen tror jeg det var.
I første omgang var naboerne rasende på dem, og manden truede med at komme og gøre alt muligt forfærdeligt. Men det endte med at konen kom og sagde, at hun faktisk var glad for, de havde meldt dem, for det gav hende sparket til at gøre noget ved sit misbrug, så hun kunne beholde børnene, og så flyttede hun fra manden osse.
Han truer dem ikke mere...(han blev i huset), men han ser stadig børnene indimellem, men nu ved han at de holder øje med ham!!!
Det er bare så skidesynd for de børn. Men hvor er det godt, at de har fået deres mor tilbage!!
Anmeld