Barnevogn udenfor, dårlig vane ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2014

DianaRJS

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Det kan man jo ikke fuldstændig udelukke men i forhold til det er en ret lille en ku jeg fornemme så er der heller ikke noget der hedder vaner så ro på. put du ham bare ud..

Hvordan ved i han er særlig sensitiv allerede?

du kan hurtigt mærke om de er sensitive, den ene af mine tvillinger er det også, der kunen man se det ved at han var meget urolig med ligeså snart man "klemte" på hans skuldre, altså så han følte han var pakket ind faldt han til ro

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2014

Mor til Frederic og Freya

Diana2013 skriver:

Hej jeg har en særlig sensitiv dreng som også har kolik, her de sidste 2 dage har han været ude og sove 09- 12-16 er det for meget og vil det blive en dårlig vane for ham at han så ikke vil sove indenfor?? Han er bare meget roligere ude og sover bedre

De kloge siger jo at det er sundt at sove udenfor og syntes det er flot hvis han kan/vil sove ude.

Freya kunne pga sensitivtet ikke sove ude de første 3-5 mdr, det var alt for stor en verden og alt for mange lyde. Bare det at ligge i barnevogn var uoverskueligt, så efter mange mdr indenfor begyndte jeg at vænne hende til barnevogn. Der tog jeg barnevogn med indenfor og brugte den kun indenfor.

Vores den store sov udenfor de første 2½ år herhjemme og frem til han var 3½ sov han indenfor herhjemme og i dp.

Anmeld

2. februar 2014

L&V

DianaRJS skriver:

du kan hurtigt mærke om de er sensitive, den ene af mine tvillinger er det også, der kunen man se det ved at han var meget urolig med ligeså snart man "klemte" på hans skuldre, altså så han følte han var pakket ind faldt han til ro

Det er nok bare fordi jeg syntes det er en term der bliver brugt i flæng efterhånden hvor det tit bare handler om et barn med stort trykhedsbehov eller lignende

Anmeld

2. februar 2014

DianaRJS

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Det er nok bare fordi jeg syntes det er en term der bliver brugt i flæng efterhånden hvor det tit bare handler om et barn med stort trykhedsbehov eller lignende

helt enigm mange siger det når det slet ikke er det... de fleste der ved det når de er så små har også enten fået at vide af sp eller læge at de er sådan, her er det læger på sygehuset der har givet min egen tro ret, men min er også for tidligt født og der ser man det ofte

Anmeld

2. februar 2014

L&V

DianaRJS skriver:

helt enigm mange siger det når det slet ikke er det... de fleste der ved det når de er så små har også enten fået at vide af sp eller læge at de er sådan, her er det læger på sygehuset der har givet min egen tro ret, men min er også for tidligt født og der ser man det ofte

Ja det er jo desværre en af følgerne.. Det var os bare af nysgerrighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.