Barnevogn udenfor, dårlig vane ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.040 visninger
14 svar
3 synes godt om
2. februar 2014

Diana2013

Hej jeg har en særlig sensitiv dreng som også har kolik, her de sidste 2 dage har han været ude og sove 09- 12-16 er det for meget og vil det blive en dårlig vane for ham at han så ikke vil sove indenfor?? Han er bare meget roligere ude og sover bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2014

L&V

Diana2013 skriver:

Hej jeg har en særlig sensitiv dreng som også har kolik, her de sidste 2 dage har han været ude og sove 09- 12-16 er det for meget og vil det blive en dårlig vane for ham at han så ikke vil sove indenfor?? Han er bare meget roligere ude og sover bedre

Forstår ikke lige hvad det er du mener, ku du være mere specifik? Mine børn sover os deres lure ude i barnevognen?

Anmeld

2. februar 2014

CaWi

Diana2013 skriver:

Hvis han sover bedre uden for, så vilæe jeg da bare lade ham gøre det.
Børn har godt af at sove uden for i den friske luft

Anmeld

2. februar 2014

Diana2013

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Forstår ikke lige hvad det er du mener, ku du være mere specifik? Mine børn sover os deres lure ude i barnevognen?

Jeg tænkte at hvis han får en vane med at sove udenfor i barnevognen om det kunne gøre sådan at han kun vil sove i den om natten? Når han sover 3 lange lure udenfor ? Fordi han er nemlig begyndt kun at power nappe indenfor ved sin lur så før sov han kun 1 gang ude og nu tilføjer jeg 2 lure udenfor

Anmeld

2. februar 2014

L&V

Diana2013 skriver:

Jeg tænkte at hvis han får en vane med at sove udenfor i barnevognen om det kunne gøre sådan at han kun vil sove i den om natten? Når han sover 3 lange lure udenfor ? Fordi han er nemlig begyndt kun at power nappe indenfor ved sin lur så før sov han kun 1 gang ude og nu tilføjer jeg 2 lure udenfor

Det tænker jeg ikke.. Hvis man er go til at vise forskel på hvad der er nat og dag så burde det jo gi en helt naturlig rytme

Anmeld

2. februar 2014

Diana2013

Det tænker jeg ikke.. Hvis man er go til at vise forskel på hvad der er nat og dag så burde det jo gi en helt naturlig rytme

Okay, ja for der er temmelig mørkt inde i barnevognen så var lidt nervøs hvis han også begynder at power nappe om natten

Anmeld

2. februar 2014

MR-82

Lad ham endelig sove ude. Det tager han på ingen måde skade af, og det kommer ikke til at betyde,  at han ikke vil sove inde! De sover bare godt udenfor,  det slår jo selv det bedste indeklima følg sundhedsstyrelsens vejledninger i forhold til at sove ude, så vil du sikkert føle dig tryg! 

Anmeld

2. februar 2014

L&V

Diana2013 skriver:

Okay, ja for der er temmelig mørkt inde i barnevognen så var lidt nervøs hvis han også begynder at power nappe om natten

Det kan man jo ikke fuldstændig udelukke men i forhold til det er en ret lille en ku jeg fornemme så er der heller ikke noget der hedder vaner så ro på. put du ham bare ud..

Hvordan ved i han er særlig sensitiv allerede?

Anmeld

2. februar 2014

Diana2013

Det kan man jo ikke fuldstændig udelukke men i forhold til det er en ret lille en ku jeg fornemme så er der heller ikke noget der hedder vaner så ro på. put du ham bare ud..

Hvordan ved i han er særlig sensitiv allerede?

Den måde han er på, og sundhedsplejsken synes det. Det er helt klart han er særlig sensitiv

Anmeld

2. februar 2014

DianaRJS

Diana2013 skriver:

mine sover ude fra kl 8-11 og så er de oppe til kl 12.30 og sover til kl 15 og så kommer de efter sundhedsplejerskens anbefaling da mine ikke er så gode til at falde til ro inde, at de kommer ud fra 16-17 , og så er de vågne til kl 19 hvor de bliver puttet i deres seng og der falder de i søvn efter 5 max 10 min. de er 12 uger korrigeret 6.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.