Sandratoft skriver:
Kan du ikke gå lidt hårdt til din mor så? Det lyder lidt som om det økonomiske/hvad der er mest belejligt, vejer tungere hos hende, end hendes egen søns velbefindende!
Hun skal ikke have lov til at ødelægge ham, i hans meget sårbare år, og slet ikke når han er på rette vej.
I må alle tre sætte jer sammen, og så skal hun forklare hvorfor hun synes det er en god ide at han fortsætter på skibet, og hvordan hun kan forsvare at han skal udsættes for den behandling.
Kan du eventuelt hjælpe til, hvis han kom hjem igen? Overnatning eller andet?
Jeg ved ikke hvordan, for følte egentlig jeg forsøgte at gå lidt hårdt til hende, men det føltes bare somom hun lukkede det lidt ude.. Men skal have en snak med min bror når han engang er klar til det, han ville ikke sige det til min for i første omgang, men hun tvang det ud af ham fordi han rendte rundt og så rigtig trist ud..
Hvis han kom hjem så ville jeg gerne hjælpe.. Vi bor godt nok ikke så stort men han måtte med glæde sove på sofaen nogle nætter..
Må faktisk indrømme jeg er klar til at droppe min drømme uddannelse som jeg skal til og igang med for at finde et arbejde så han kunne bo hos mig hvis hun ikke var til nogen hjælp eller forståelse.. For lige nu føler jeg lidt at hvis hun ikke gør noget så er det mit ansvar at beskytte ham..
Anmeld