Jeg har seriøs brug for råd på trods af at det ikke omhandler børn, som sådan..
Min lille bror var lidt af en møgunge for at sige det på pænt dansk og virkelig svær at styre på flere måder.. Vores mor fik så aftalt med kommunen at han skulle på skole skib, jeg nævner ikke lige navnet på skibet på nuværende tidspunkt da jeg ikke vil lave flere problemer end der allerede er nu..
Min lille bror har gået der i 1½ år og er blevet en go ung mand på trods af at han stadig ses lidt med dem han hang ud med før han kom på skibet når han er hjemme på weekend og ferier.. Men i al fald..
Min lille bror er åbenbart blevet hevet op og banket ind i en væg for noget tid siden fordi skibberen havde spurgt om han ikke havde lyst til at komme med ind og lave noget andet, det havde min bror så svaret nej tak til fordi han lige sad med noget på computeren.. Hvor efter udfaldet fra skibberen 

Det har min mor så åbenbart bare lige snakket kort med dem om og glattet det lidt ud fordi hun gerne vil have min bror bliver på det skib (hun orker ikke at få ham hjem igen og skulle "bøvle" med ham som før) Jeg har ikke helt vidst hvordan jeg skulle håndtere det og fordi at min lille bror efterfølgende har virket som om at han var kommet sig lidt over oplelvelsen.. Indtil nu..
Jeg er så rasende fordi jeg lige er kommet deromme fra og har fået afvide at skibberen har kaldt min lille bror BØSSE da de har været på skitur i denne uge og nu snakker alle drengene på skibet om det og undgår min lille bror - kun fordi min lille bror har et godt venskab med en af drengene... 

Jeg kan hverken be eller afkræfte om min bror er homoseksuel, men kæft hvor er jeg gal.. Det er absolut ikke i orden om han var det eller ej! Jeg er selv blevet udstillet som lesbisk på min sidste efterskole og det gav virkelig nogle ar på sjælen... Og synes aldrig det er i orden at tale negativt eller kalde nogen noget som helst! Min mor fyrede bare den af igen at hun ville snakke med dem dernede, men at min bror nok ikke skulle regne med at få et undskyld fra skibberen.. Kan det virkelig passe? Jeg sidder og har sådan lyst til bare at melde den skibber til politiet! Damn jeg er så vred at jeg ikke engang ved hvad jeg skal gøre af mig selv!
Er der ikke noget man kan gøre? Min mor mener ikke man rigtig kan stille noget op for skibberen er ikke rigtig ansat som lærer på skibet..
Please hjælp mig lige her! 
Anmeld