Min far er lige pludselig død

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2014

Rockertand

Carina:-) skriver:

Men de sagde det blev gjort pga hun var alene da hun faldt om ?

Og at man altid gør det ved yngre mennesker-og den katagori hører ts far jo ind under som kun 61 årig.

Lige netop - hun var formodet alene, men de har ikke 100% kunnet udelukke, at der kunne være foregået noget strafbart - og så bruger man obduktion til at fastslå, at dødsfaldet er på baggrund af naturlige årsager, det er standardprocedure.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2014

lucas<3

du får lige en krammer..

Anmeld

1. februar 2014

BetonSlotsPrinsesserne

Ina33 skriver:

For 2 uger siden faldt min far pludselig om under en indkøbstur og døde 61 år gammel. 

Min (sted)mor døde døde for 15 mdr. siden efter et sygdomsforløb på 2 år med kræft. Hun blev 54 år. 

Jeg er gået fuldstændig ned med flaget, græder konstant, og kan slet ikke samle mig om noget.  Jeg føler mig som det mest ensomste menneske i hele verden. 

Nu har jeg kun mine børn tilbage....

I dag er reglerne blevet sådan at man ikke bare obducerer folk, så vi ved ikke hvorfor min far pludselig døde. Hans egen læge siger at det enten er hjerteflimmer eller blodprop i hjertet. Jeg er imidlertid blevet rigtig bekymret. Min far og jeg har begge to døjet med svimmelhed, kvalme og opkastning i noget tid - hans læge sagde at dette sagtens kunne skyldes en hjertefejl, og det så netop er det min far er død af. Jeg vil selvfølgelig tage kontakt til min læge med henblik på undersøgelse, men mon man bare kan få sådan en hjerteundersøgelse?

35 år og (næsten) forældreløs.... 

ku ikk gå uden at sende en

Lyder mærkeligt med den obduktion

Anmeld

1. februar 2014

flowerpot3

1. februar 2014

Muhmi

Ina33 skriver:

For 2 uger siden faldt min far pludselig om under en indkøbstur og døde 61 år gammel. 

Min (sted)mor døde døde for 15 mdr. siden efter et sygdomsforløb på 2 år med kræft. Hun blev 54 år. 

Jeg er gået fuldstændig ned med flaget, græder konstant, og kan slet ikke samle mig om noget.  Jeg føler mig som det mest ensomste menneske i hele verden. 

I dag er reglerne blevet sådan at man ikke bare obducerer folk, så vi ved ikke hvorfor min far pludselig døde. Hans egen læge siger at det enten er hjerteflimmer eller blodprop i hjertet. Jeg er imidlertid blevet rigtig bekymret. Min far og jeg har begge to døjet med svimmelhed, kvalme og opkastning i noget tid - hans læge sagde at dette sagtens kunne skyldes en hjertefejl, og det så netop er det min far er død af. Jeg vil selvfølgelig tage kontakt til min læge med henblik på undersøgelse, men mon man bare kan få sådan en hjerteundersøgelse?

Mistede selv min far meget pludseligt for snart 3 mdr. siden, så ved hvilken følelse du sidder med indeni lige nu og det er ganske enkelt forfærdeligt...

til dig!

Anmeld

1. februar 2014

Muhmi

Man plejer da at obducere ved pludselig død i en "yngre" alder?

Min mor døde som 78 årig for 1½ år siden ,og blev obduceret fordi hun var faldet om.Og hun var jo ikke ligefrem i den yngre ende....

Og når din far var relativ ung,forstår jeg slet ikke at de ikke vurderede at det var vigtigt .

Synes du skal bede din læge om en helbredsundersøgelse så du kan få ro i sindet. 

De obducerede heller ikke min far og han var kun 59... De spurgte mig om det skulle gøres, men som standard gjorde de det ikke medmindre der var tegn på en ulykke eller noget kriminelt.

Anmeld

1. februar 2014

Amandasmor

Ina33 skriver:

kondolere 

men vil ikke gå uden du har fået en 

Anmeld

1. februar 2014

tarkoflen

Det gør mig forfærdelig ondt, at du skulle opleve at miste dine forældre i så tidlig en alder!

Jeg kan godt forstå, at du er nervøs for, om der kan være tale om en hjertefejl, og hvis du har en god læge, bør han sende dig videre!

Min kæreste har fået sådan en undersøgelse, fordi han var så bange for, at han var alvorligt syg! Jeg tror det skyldes et angstanfald, og eftersom der ikke vat noget at se, kan det være tilfældet, men han fik alligevel på den baggrund en henvisning.

Jeg synes du skal tage fat i din læge, og snakke med ham/hende! Måske du også skal have noget hjælp til at tackle dit tab? Det lyder til at være meget du har været igennem de sidste år, og du føler dig alene!

Håber du har en god læge, der lytter til dig og hjælper dig!

Anmeld

1. februar 2014

Carina:-)

Muhmi skriver:

De obducerede heller ikke min far og han var kun 59... De spurgte mig om det skulle gøres, men som standard gjorde de det ikke medmindre der var tegn på en ulykke eller noget kriminelt.

Altså sært .

Det er jo unaturligt at dø så ung hvis man ikke er syg i forvejen,

Anmeld

2. februar 2014

M&N

Ina33 skriver:

Årh hvor er det forfærdelig læsning. Kæmpe kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.