Min far er lige pludselig død

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.165 visninger
21 svar
1 synes godt om
1. februar 2014

Ina33

For 2 uger siden faldt min far pludselig om under en indkøbstur og døde 61 år gammel. 

Min (sted)mor døde døde for 15 mdr. siden efter et sygdomsforløb på 2 år med kræft. Hun blev 54 år. 

Jeg er gået fuldstændig ned med flaget, græder konstant, og kan slet ikke samle mig om noget.  Jeg føler mig som det mest ensomste menneske i hele verden. 

Nu har jeg kun mine børn tilbage....

I dag er reglerne blevet sådan at man ikke bare obducerer folk, så vi ved ikke hvorfor min far pludselig døde. Hans egen læge siger at det enten er hjerteflimmer eller blodprop i hjertet. Jeg er imidlertid blevet rigtig bekymret. Min far og jeg har begge to døjet med svimmelhed, kvalme og opkastning i noget tid - hans læge sagde at dette sagtens kunne skyldes en hjertefejl, og det så netop er det min far er død af. Jeg vil selvfølgelig tage kontakt til min læge med henblik på undersøgelse, men mon man bare kan få sådan en hjerteundersøgelse?

35 år og (næsten) forældreløs.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2014

esioul

Ina33 skriver:

For 2 uger siden faldt min far pludselig om under en indkøbstur og døde 61 år gammel. 

Min (sted)mor døde døde for 15 mdr. siden efter et sygdomsforløb på 2 år med kræft. Hun blev 54 år. 

Jeg er gået fuldstændig ned med flaget, græder konstant, og kan slet ikke samle mig om noget.  Jeg føler mig som det mest ensomste menneske i hele verden. 

I dag er reglerne blevet sådan at man ikke bare obducerer folk, så vi ved ikke hvorfor min far pludselig døde. Hans egen læge siger at det enten er hjerteflimmer eller blodprop i hjertet. Jeg er imidlertid blevet rigtig bekymret. Min far og jeg har begge to døjet med svimmelhed, kvalme og opkastning i noget tid - hans læge sagde at dette sagtens kunne skyldes en hjertefejl, og det så netop er det min far er død af. Jeg vil selvfølgelig tage kontakt til min læge med henblik på undersøgelse, men mon man bare kan få sådan en hjerteundersøgelse?

Anmeld

1. februar 2014

B&J

det gør mig virkelig ondt, og sender dig alle mine tanker og masser af krammer i din retning og håber du kan få det videre så i kan finde ud af hvad din far døde af

Anmeld

1. februar 2014

Dinsen

Sødeste dig...
Først er ubeskrivelig stort kram...

Jeg ved faktisk ikke helt hvad jeg ska sige...

Rigtig fornuftig beslutning at du tager kontakt til lægen... - håber bestemt at du er sund og rask!

Endnu en krammer og kærlige tanker her fra

Anmeld

1. februar 2014

Rockertand

Ina33 skriver:

Puha, det må være hårdt, knus herfra.

Du skal have fat i din læge på mandag, du skal have en dobbelttid uden at have børn med, og så skal du notere dine bekymringer og symptomer ned, så I kommer omkring både det fysiske og det psykiske - og så skal du som minimum have lavet et EKG med det samme, du fejler næsten med sikkerhed ikke noget, men bare spekulationer kan fremkalde angstsymptomer, der minder om mere alvorlig sygdom, og det forøger så angsten og fremkalder en ond cirkel, der skal brydes nu.
Håber, du får noget støtte og hjælp hurtigt.

Anmeld

1. februar 2014

Carina:-)

Man plejer da at obducere ved pludselig død i en "yngre" alder?

Min mor døde som 78 årig for 1½ år siden ,og blev obduceret fordi hun var faldet om.Og hun var jo ikke ligefrem i den yngre ende....

Og når din far var relativ ung,forstår jeg slet ikke at de ikke vurderede at det var vigtigt .

Synes du skal bede din læge om en helbredsundersøgelse så du kan få ro i sindet. 

Anmeld

1. februar 2014

Mie89

Ina33 skriver:

Ej hvor er det forfærdelig at læse ! Du får lige en kæmpe !

Anmeld

1. februar 2014

MorDk

1. februar 2014

Rockertand

Carina:-) skriver:

Man plejer da at obducere ved pludselig død i en "yngre" alder?

Min mor døde som 78 årig for 1½ år siden ,og blev obduceret fordi hun var faldet om.Og hun var jo ikke ligefrem i den yngre ende....

Og når din far var relativ ung,forstår jeg slet ikke at de ikke vurderede at det var vigtigt .

Synes du skal bede din læge om en helbredsundersøgelse så du kan få ro i sindet. 

Det er omstændighederne omkring dødsfaldet, der afgører, om der skal obduceres, hvis der er det mindste lille tegn på, at der måske kan være tale om noget strafbart, skal der obduceres, uanset alder.

Anmeld

1. februar 2014

Carina:-)

Rockertand skriver:

Det er omstændighederne omkring dødsfaldet, der afgører, om der skal obduceres, hvis der er det mindste lille tegn på, at der måske kan være tale om noget strafbart, skal der obduceres, uanset alder.

Men de sagde det blev gjort pga hun var alene da hun faldt om ?

Og at man altid gør det ved yngre mennesker-og den katagori hører ts far jo ind under som kun 61 årig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.