Jeg ville lade ham beholde natbleen på et par dage endnu også fordi når de smider bleen kan det være de ikke får tisset så meget om dagen og der derfor begynder at komme tunge natbleer igen.
Og med hensyn til at have ble på på legepladsen, jeg fik at vide da min trold smed bleen sidste år om vinteren, at de rådede til alt eller intet (de andre havde smidt den sensommer og forår og lidt nemmere end med flyverdragter).
jeg ville hive fat i børnehaven og lige have en snak om det her i starten er super vigtigt han ikke får en ble på igen. Hos os har det handlet om manglende kommunikation mellem medarbejdere og ikke dovenskab - min ene dreng har diskuteret længe med en voksen og endte med at græde voldsomt fordi hun ville give ham ble på.... Og var der sygdom var det næsten så sikkert som amen i kirken at min dreng havde ble på når jeg kom og hentede ham - men han var også den eneste i vuggestuen uden ble, så med vikar eller en anden fra børnehaver startede rutinen og alle fik ble på efter middagsluren
Anmeld