3 år uden ble i 2 dage hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2014

dorthemus

dollygirl skriver:

Er du pædagog siden du bliver fornærmet ?

Ja det er jeg og en rigtig dygtig én af slagsen

Ku det tænkes, at dine dovne pædagoger ville undgå, at give din søn en dårlig start på ingen ble i børnehaven? Når han er optaget af god leg med kammeraterne udenfor kan det være svært at nå på toilettet og få flyverdragten af i tide....selvom man ingen uheld har derhjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2014

lineog4

Jeg ville lade ham beholde natbleen på et par dage endnu også fordi når de smider bleen kan det være de ikke får tisset så meget om dagen og der derfor begynder at komme tunge natbleer igen.

Og med hensyn til at have ble på på legepladsen, jeg fik at vide da min trold smed bleen sidste år om vinteren, at de rådede til alt eller intet (de andre havde smidt den sensommer og forår og lidt nemmere end med flyverdragter).

jeg ville hive fat i børnehaven og lige have en snak om det her i starten er super vigtigt han ikke får en ble på igen. Hos os har det handlet om manglende kommunikation mellem medarbejdere og ikke dovenskab - min ene dreng har diskuteret længe med en voksen og endte med at græde voldsomt fordi hun ville give ham ble på.... Og var der sygdom var det næsten så sikkert som amen i kirken at min dreng havde ble på når jeg kom og hentede ham - men han var også den eneste i vuggestuen uden ble, så med vikar eller en anden fra børnehaver startede rutinen og alle fik ble på efter middagsluren

Anmeld

4. februar 2014

dollygirl

Rolig folkens det ikke fordi jeg er rasende

Jeg spurgte bar jer om det er forkert især når det er endelig sket at han ikk bruger ble længere .

Vi har snakket med dem pænt uden at kalde nogen for dovne

Og de var ret flov over det og sagde at det ikk sku gentages igen.

Anmeld

4. februar 2014

dollygirl

dorthemus skriver:

Ja det er jeg og en rigtig dygtig én af slagsen

Ku det tænkes, at dine dovne pædagoger ville undgå, at give din søn en dårlig start på ingen ble i børnehaven? Når han er optaget af god leg med kammeraterne udenfor kan det være svært at nå på toilettet og få flyverdragten af i tide....selvom man ingen uheld har derhjemme

Du forklar det meget bedre men sådan sagde hans pædagog ikke . Så ville jeg bedre forstå det.

De sagde bar at det ikke sku gentages igen . :/ og de var ret flov over det.

Anmeld

4. februar 2014

TNBC

dollygirl skriver:

Du forklar det meget bedre men sådan sagde hans pædagog ikke . Så ville jeg bedre forstå det.

Ja så har det jo bare været et uheld, og ikke dovenskab..

Og der står forresten ingen steder at du er rasende, jeg skrev at man ikke skulle gå at være sur over det, hvis man jo ikke bruger ord. der er forskel på sur og rasende

Anmeld

4. februar 2014

dorthemus

dollygirl skriver:

Velbekomme Måske var det en idé at give ham en ekstra flyverdragt med, så gør det ikke så meget at han måske tisser i den? Det har min datter selv

For selvfølgelig skal han ikke have ble på udenfor

Anmeld

4. februar 2014

MorDk

dollygirl skriver:

Er det okay at pædagogerne stadig gier ham ble når de skal ud på legepladsen nok af Dovnskab

I starten gav pædagogerne vores dreng ble på fordi han havde flyverdragt osv. og ik kunne nå at komme på toilettet. Så de gjorde det for at hjælpe. Det var i starten. Men efterhånden blev han mere og mere bevidst og fik sagt til i god tid. Det er jo også synd at tisse en flyverdragt til og blive kold osv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.