3 år uden ble i 2 dage hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2014

dollygirl

MorDk skriver:

Hvis han vækker jer om natten for at tisse så drop bleen. 

Hvis hans ble er tør om morgen så  go for it!

Vores søn smed bleeb tidligt. Han bruger stadig ble om natten. han er 3,5 år.

Er det okay at pædagogerne stadig gier ham ble når de skal ud på legepladsen nok af Dovnskab

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
dollygirl skriver:

Er det okay at pædagogerne stadig gier ham ble når de skal ud på legepladsen nok af Dovnskab

Nej, det er ikke i orden. De skal bakke op omkring, at han er stoppet uden ble. Men hvis han tisser i bukserne flere gange om dagen kan jeg selvfølgelig godt se, at det er et problem med våd flyverdragt.

Anmeld

4. februar 2014

dorthemus

dollygirl skriver:

Fedt at du kalder dit barns pædagoger for dovne

Anmeld

4. februar 2014

dollygirl

dorthemus skriver:

Fedt at du kalder dit barns pædagoger for dovne

Er du pædagog siden du bliver fornærmet ?

Anmeld

4. februar 2014

dollygirl

MoarHvidovre skriver:

Nej, det er ikke i orden. De skal bakke op omkring, at han er stoppet uden ble. Men hvis han tisser i bukserne flere gange om dagen kan jeg selvfølgelig godt se, at det er et problem med våd flyverdragt.

Nej han tisser ikke i bukserne.

Han er ret dygtig til at gå på wc så kan ikke se begrundelsen på hvorfor de havde givet ham det

Anmeld

4. februar 2014

TNBC

dollygirl skriver:

Er du pædagog siden du bliver fornærmet ?

Det er da lige meget om man er pædagog eller ej, det er da fornærmende at kalde andre dovne.. hvordan ville du have det hvis nogen kaldte dig doven?

Jeg tror ikke nogen pædagoger ville give et barn ble på, fordi de er dovne, da det er lettere når de begynder at gå uden, så de selv kan gå ind og tisse, og der er mindre bleer at skifte

Og ja jeg arbejder med børn og ville da blive såret over at blive kaldt doven.

Anmeld

4. februar 2014

TNBC

dollygirl skriver:

Han er ret dygtig til at gå på wc så kan ikke se begrundelsen på hvorfor de havde givet ham det

Spørg dem... De har jo nok en god grund.

Anmeld

4. februar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
dollygirl skriver:

Så skal han da helt sikkert ikke have ble på. Har du taget en snak med pædagogerne?

Anmeld

4. februar 2014

dollygirl

Yurie skriver:

Det er da lige meget om man er pædagog eller ej, det er da fornærmende at kalde andre dovne.. hvordan ville du have det hvis nogen kaldte dig doven?

Jeg tror ikke nogen pædagoger ville give et barn ble på, fordi de er dovne, da det er lettere når de begynder at gå uden, så de selv kan gå ind og tisse, og der er mindre bleer at skifte

Og ja jeg arbejder med børn og ville da blive såret over at blive kaldt doven.

Jeg vil nok tage det til mig.

Når et barn er stoppet med st gå med ble. Og pædagogen vælger at give ble på når de skal ud på legepladsen med flyverdragt . Hvad vil du kalde det?

Mit barn bliver forvirret at han pludseligt må gerne tisse i bleen når han er ude på legepladsen ?

Anmeld

4. februar 2014

TNBC

dollygirl skriver:

Jeg vil nok tage det til mig.

Når et barn er stoppet med st gå med ble. Og pædagogen vælger at give ble på når de skal ud på legepladsen med flyverdragt . Hvad vil du kalde det?

Mit barn bliver forvirret at han pludseligt må gerne tisse i bleen når han er ude på legepladsen ?

at der er en grund... en pædagog der ikke vidste at han ikke brugte ble(ikke lige fået det afvide), en vikar eller en der ikke som regel er på stuen, han kan også selv have bedt om det..
Der kan være mange grunde..

men hvis man synes det er forkert, er man nød til at spørge hvorfor? Vi kan jo ikke vide hvad de tænker og hvorfor de lige har gjort det.. i stedet for at gå og være sur over det.
man er nød til at snakke sammen, for I er nød til at kunne samarbejde med pædagogerne, give klare regler for jeres barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.