Skriver min kæreste med en anden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2014

Rockertand

sommerc skriver:

jeg har spurgt ham en gang om han ville parterapi så sagde han noget i stil med at jeg ku fanme tro nej , han sku ikke snakke med en psykolog som han siger. hanf bander det langt væk når jeg har nævnt det.... Og så siger han at vi ikke skal bruge penge på aådan noget

Du kommer med nogle små udfald i ny og næ - og han skyder dem ned med en masse afvisninger og en smule aggressivitet, så er du sat på plads, og han får ro igen, og du gør, som han vil.
Han er lige som et lille barn, der har lært, at det kan betale sig, at man smider sig på gulvet og skriger, så får man sin vilje.
Han ser dig SLET ikke som en ligeværdig partner, der skal tages alvorligt - spørgsmålet er, om han overhovedet respekterer dig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2014

sommerc

Profilbillede for sommerc
Rockertand skriver:

Du kommer med nogle små udfald i ny og næ - og han skyder dem ned med en masse afvisninger og en smule aggressivitet, så er du sat på plads, og han får ro igen, og du gør, som han vil.
Han er lige som et lille barn, der har lært, at det kan betale sig, at man smider sig på gulvet og skriger, så får man sin vilje.
Han ser dig SLET ikke som en ligeværdig partner, der skal tages alvorligt - spørgsmålet er, om han overhovedet respekterer dig?

tak for dit svar og du har fuldstændig ret faktisk... Tror ik han respektere mig... Her er nogle eksembler:

han sprøg mig tit "vil du ikke massere mirn skuldre, har så ondt efter job" pfte gør jeg det , men når jeg siger vil du gøre det på mig, trykker han så hårdt at det faktisk gør ondt, og Så siger han at jeg åbenbart ik kan li rigtig massage.. Hvis jeg siger nej til at massere ham, bliver han sur og siger "så gør jeg aldrig noget for dig igen" osv. Han bliver sådan rigtig sur.

hvis jeg har fridag, og bores søn er hjemme. Og hvis der så er det mindstr rod, bliver han sur og gal over jeg ikkr har ryddet op og han sviner mig til.

jeg har små søskende på ca 5 og 8 , og ja de er måske lidt uopdragne og klodsede nogle gange, men tit bander han dem langt væk selvom han ved hvor meget de betyder for mig..

hvis jeg er væk en helt lørdag fx t føs dag eller andet hvor han aldrig gider med selvom han får tilbuddet , hvis jeg så kommer hjem kl.7-8 så bander han mig langt væk over at han ikke har fået aftensmad, hvor jeg svare at han er stor nok til at klare sig selv, eller bestille noget?

hvis jeg ik gider sex og han har lyst, bliver han møg sur over det og kalder mig kedelig osv. 

hvis jeg vil sex og han ikke gider , skal jeg bare fatte det og respektere ham...

det er bare lidt Af det....

Anmeld

1. februar 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg har virkelig ondt af dig

og du må ikk blive sur eller ked over det jeg skriver nu. For skriver det kun pga jeg synes du fortjener bedre. Fortjener at blive respektet og elsket . Og ikk finde dig at sådan en klaphat behandlet dig sådan. 

Utro eller ej? Hvorfor finder du dig i det? Han er tydeligvis ligeglad med dig og respekter dig slet ikk som en ligeværdig partner. Og behandler dig grovt sagt skidt. 

Anmeld

1. februar 2014

Frk.S

Det er umuligt at svare på om han har noget kørende.

Men som flere andre også skriver, så ud fra det du ellers skriver om ham, så var jeg smuttet uanset.
Ikke på vilkår om jeg ville finde mig i sådan en behandling: blive grint af når man forsøger at fortælle hvordan man har det, blive svinet til og kaldt for so. Og så at han ikke deltager i at tage sig af jeres barn, og bliver sur over at han ikke har fået aftensmad. Ej, men altså jeg bliver helt sur på dine vegne.

Helt ærligt så lyder det ikke som om han bidrager med noget godt for dig. Hvis du forlader ham har du kun ét barn at tage dig af og du har mulighed for engang at finde en mand der respekterer dig og viser dig kærlighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.