Rockertand skriver:
Du kommer med nogle små udfald i ny og næ - og han skyder dem ned med en masse afvisninger og en smule aggressivitet, så er du sat på plads, og han får ro igen, og du gør, som han vil.
Han er lige som et lille barn, der har lært, at det kan betale sig, at man smider sig på gulvet og skriger, så får man sin vilje.
Han ser dig SLET ikke som en ligeværdig partner, der skal tages alvorligt - spørgsmålet er, om han overhovedet respekterer dig?
tak for dit svar og du har fuldstændig ret faktisk... Tror ik han respektere mig... Her er nogle eksembler:
han sprøg mig tit "vil du ikke massere mirn skuldre, har så ondt efter job" pfte gør jeg det , men når jeg siger vil du gøre det på mig, trykker han så hårdt at det faktisk gør ondt, og Så siger han at jeg åbenbart ik kan li rigtig massage.. Hvis jeg siger nej til at massere ham, bliver han sur og siger "så gør jeg aldrig noget for dig igen" osv. Han bliver sådan rigtig sur.
hvis jeg har fridag, og bores søn er hjemme. Og hvis der så er det mindstr rod, bliver han sur og gal over jeg ikkr har ryddet op og han sviner mig til.
jeg har små søskende på ca 5 og 8 , og ja de er måske lidt uopdragne og klodsede nogle gange, men tit bander han dem langt væk selvom han ved hvor meget de betyder for mig..
hvis jeg er væk en helt lørdag fx t føs dag eller andet hvor han aldrig gider med selvom han får tilbuddet , hvis jeg så kommer hjem kl.7-8 så bander han mig langt væk over at han ikke har fået aftensmad, hvor jeg svare at han er stor nok til at klare sig selv, eller bestille noget?
hvis jeg ik gider sex og han har lyst, bliver han møg sur over det og kalder mig kedelig osv.
hvis jeg vil sex og han ikke gider , skal jeg bare fatte det og respektere ham...
det er bare lidt Af det....