Skriver min kæreste med en anden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.717 visninger
13 svar
16 synes godt om
31. januar 2014

sommerc

Profilbillede for sommerc

Har min kæreste en anden?

Kunne godt tænke mig at høre jeres mening...

Vi er tit uvenner, diskutere, sjællendt sex, og så videre.. Men nu det svært at forklare ham som person. Vi har en søn på snart 2. Li flyttet i hus.. Og efter min mening er han kun sammen med mig pga vi har søn og hus. Det er så tydeligt at mærke på ham hver dag...

Han bekræfter mig aldrig. Det eneste han siger er "elsker dih" men hvor er det nemt st sige , hvad med at vise det!

Nå men her til aften ser vi en film og hans Tlf ligger i gangen. Vores søn er syg (og det er og har altid kun været mig der tager ham om natten og dagen, altså altid) så jeg siger at jeg vil gå i seng nu, da han vågner hver halve time. Mens jeg børster tænder skynder han sig ud og hente sin Tlf. Jeg står li i stuen og ser slutningen på filmen og så siger han "ja du venter jo kun på at jeg skal rejse mig fordi du så jeg tog min Tlf"og jeg svare "nej ? Ser filmen?" Og så sagde jeg til ham at han reagere underligt og mistænkeligt. Så blev han mega sur og kaldte mig So? Siger så til ham at "jaja ved godt du sikkert skriver med en anden" (fordi han er som han er) og så går han endnu mere amok og til sidst tager han hans Tlf og dyne og siger "jeg sover i stuen!!!!!!" Øhhh ?

Så det her jeg tænker godt du bostede lige dig selv i det der...

Kunne godt tænke mig st høre jeres mening, selvfølgelig er det svært at sige når i ikke sådan kender ham og vores forhold. Men hva er jeres tanke,'og hvordan ville i reagere?

Har tit overvejet at få fra ham pga mange ting...

Undskyld det blev rodet og langt, skriver fra iPhone... Og gider ikke være anonym... håber det ok..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2014

modesty

Har min kæreste en anden?

Kunne godt tænke mig at høre jeres mening...

Vi er tit uvenner, diskutere, sjællendt sex, og så videre.. Men nu det svært at forklare ham som person. Vi har en søn på snart 2. Li flyttet i hus.. Og efter min mening er han kun sammen med mig pga vi har søn og hus. Det er så tydeligt at mærke på ham hver dag...

Han bekræfter mig aldrig. Det eneste han siger er "elsker dih" men hvor er det nemt st sige , hvad med at vise det!

Nå men her til aften ser vi en film og hans Tlf ligger i gangen. Vores søn er syg (og det er og har altid kun været mig der tager ham om natten og dagen, altså altid) så jeg siger at jeg vil gå i seng nu, da han vågner hver halve time. Mens jeg børster tænder skynder han sig ud og hente sin Tlf. Jeg står li i stuen og ser slutningen på filmen og så siger han "ja du venter jo kun på at jeg skal rejse mig fordi du så jeg tog min Tlf"og jeg svare "nej ? Ser filmen?" Og så sagde jeg til ham at han reagere underligt og mistænkeligt. Så blev han mega sur og kaldte mig So? Siger så til ham at "jaja ved godt du sikkert skriver med en anden" (fordi han er som han er) og så går han endnu mere amok og til sidst tager han hans Tlf og dyne og siger "jeg sover i stuen!!!!!!" Øhhh ?

Så det her jeg tænker godt du bostede lige dig selv i det der...

Kunne godt tænke mig st høre jeres mening, selvfølgelig er det svært at sige når i ikke sådan kender ham og vores forhold. Men hva er jeres tanke,'og hvordan ville i reagere?

Har tit overvejet at få fra ham pga mange ting...

Undskyld det blev rodet og langt, skriver fra iPhone... Og gider ikke være anonym... håber det ok..

Det er umuligt at sige om han reagerer som han gør fordi han er defensiv/skyldig eller fordi han bare er sur og træt.

Men under alle omstændigheder lyder jeres forhold ikke sundt - som du jo også selv er inde på. 

Jeg ville egentlig nok være ret ligeglad med om han skrev med en anden eller ej. Jeg ville se på hvordan han er som mand, far, hvordan mit liv med ham er, om det er den mand jeg vil tilbringe resten af mit liv med.

Personligt ville jeg aldrig kunne være i et forhold med en mand som ikke delte alt omkring vores søn, det huslige o.s.v., med mig. Og som ikke viser omsorg, forkæler mig ind imellem, viser mig at han elsker mig. Jeg ved godt at nogle kvinder enten synes det er OK eller blot finder sig i det, men jeg ville ikke kunne. 

Anmeld

1. februar 2014

Newsence

Sådan reagerede min da han havde noget kørende. Også altid på udkig efter at være sur. Mobilen var limet fast og samme følelse at vi kun var sammen grundet jeg var gravid. Skal ikke kunne sige om han er utro men mine alarm klokker ville ringe, men det er grundet fortiden

Anmeld

1. februar 2014

Julimik

Det kunne godt lyde som om, der er noget han skjuler. 

Sådan reagerede min eks også, da han havde noget kørende med en anden (flere gange). Han tog sågar sin telefon med i bad for at "høre musik"

Når det er sagt, er det jo ikke sikkert, at han er utro. Måske han bare er sur eller træt, eller at der er en helt anden grund til, at han reagerer som han gør.. Jeg ville dog nok lige være opmærksom på, om det fortsætter.. 

Anmeld

1. februar 2014

B&J

plejer han at være så tæt på sin mobil kigger den i smug ringer evt i smug hvis ja så er alt som det plejer hvis nej så er der noget i gang..

men lige meget hvad som en skriver pyt med om han har en anden for hvis jeres forhold bare ikke funker der hjemme mere ja så er det måske på tide og få en god snak om det skal være jer, og ikke kun for hus og barn skyld, for huset er jo en død ting og jeres barn kan jo mærke hvordan i har det sammen

Anmeld

1. februar 2014

sommerc

B&J skriver:

plejer han at være så tæt på sin mobil kigger den i smug ringer evt i smug hvis ja så er alt som det plejer hvis nej så er der noget i gang..

men lige meget hvad som en skriver pyt med om han har en anden for hvis jeres forhold bare ikke funker der hjemme mere ja så er det måske på tide og få en god snak om det skal være jer, og ikke kun for hus og barn skyld, for huset er jo en død ting og jeres barn kan jo mærke hvordan i har det sammen

Han er typen der har den holdning "nu er vi sammen, har et barn, har hus, så skal vi være sammen lige meget hvad. Sådan er det bare" så han går aldrig fra mig tror jeg... Han er typen man ikke kan tale med, hab er lige som og snakke med en dør. Skrev en gang et brev for at prøve og fortælle hvordan jeg havde det på en anden måde. Han læste det og kom ind og grinte mig op i hovedet og gjorde nar af mig og jeg græd...

Anmeld

1. februar 2014

B&J

sommerc skriver:

Han er typen der har den holdning "nu er vi sammen, har et barn, har hus, så skal vi være sammen lige meget hvad. Sådan er det bare" så han går aldrig fra mig tror jeg... Han er typen man ikke kan tale med, hab er lige som og snakke med en dør. Skrev en gang et brev for at prøve og fortælle hvordan jeg havde det på en anden måde. Han læste det og kom ind og grinte mig op i hovedet og gjorde nar af mig og jeg græd...

du bestemmer selv hvad der skal ske i det forhold i har, men hvis jeg stod i det sted var jeg smuttet eller sagt du har 2 valg

inden smutter jeg

ellers par terapi og det er noget jeg mener og ikke for sjov osv.

for hvis min kæreste grinte mig op i ansigtet som din gjorde mod dig havde jeg seriøst taget kampen op og spurgt om det var så sjovt og få en snak, for det er bare ikke okay

Anmeld

1. februar 2014

sommerc

B&J skriver:

du bestemmer selv hvad der skal ske i det forhold i har, men hvis jeg stod i det sted var jeg smuttet eller sagt du har 2 valg

inden smutter jeg

ellers par terapi og det er noget jeg mener og ikke for sjov osv.

for hvis min kæreste grinte mig op i ansigtet som din gjorde mod dig havde jeg seriøst taget kampen op og spurgt om det var så sjovt og få en snak, for det er bare ikke okay

jeg har spurgt ham en gang om han ville parterapi så sagde han noget i stil med at jeg ku fanme tro nej , han sku ikke snakke med en psykolog som han siger. hanf bander det langt væk når jeg har nævnt det.... Og så siger han at vi ikke skal bruge penge på aådan noget

Anmeld

1. februar 2014

B&J

sommerc skriver:

jeg har spurgt ham en gang om han ville parterapi så sagde han noget i stil med at jeg ku fanme tro nej , han sku ikke snakke med en psykolog som han siger. hanf bander det langt væk når jeg har nævnt det.... Og så siger han at vi ikke skal bruge penge på aådan noget

jamen så er den jo klaret, men som sagt hvis du ikke ønsker den måde han er over for dig på så er der kun 1 ting at gøre og du har jo ikke noget at miste pak dine og din søns ting og aftal med nogle der kan hente jer der med slut.

han lyder som en der er meget sur og bestemmende person og tror du er meget under det desværre...

og tror først han vågner op når den dag i ikke er der mere

Anmeld

1. februar 2014

Pcokate

Hvad med at overveje at du forlader ham. Du lyder ikke til at have det rart der? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.